تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
plusresetminus
حزب الله:فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از مهاجمین و تروریست‌های درگیری امروز در زاهدان خبر داد و گفت: آنچه مهم بوده محرک بودن این افراد در بحث‌های تجزیه‌طلبی است.
۰
کد مطلب : ۲۹۳۳۵۵
تعدادی از مهاجمین و تروریست‌های درگیری زاهدان دستگیر شدند/ فعالیت عاملان در حوزه تجزیه‌طلبی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار احمد طاهری عصر جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها پیرامون حادثه امروز زاهدان اظهار داشت: هم‌زمان با خاتمه نماز جمعه و هنگام خروج نمازگزاران از مصلای زاهدان تعدادی افراد مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی به سمت نمازگزاران و مقر کلانتری ۱۶ که در نزدیک مصلا بود کردند.

وی ادامه داد: این حمله بلافاصله با واکنش سریع مأموران پلیس مواجه شد و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.
دستگیری تعدادی از مهاجمین و تروریست‌ها در این درگیری
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری تعدادی از مهاجمین و تروریست‌ها در این درگیری بیان کرد: تعداد مهاجمان و جمعیتی که اقدام به تیراندازی به سمت نمازگزاران کردند بالا بود که در چند هسته اقدام به تیراندازی و اقدامات تروریستی کردند.
سردار طاهری با تأیید مجروح و کشته شدن تعدادی در جریان این حادثه تروریستی بیان کرد: تعدادی از مأموران انتظامی هم در جریان این حمله مجروح شدند.
وی یادآور شد: بلافاصله پلیس و سایر دستگاه‌های امنیتی وارد عمل شده و اقدامات مقابله‌ای را انجام دادند که تعدادی از مهاجمین شناسایی و دستگیر شدند.
تعدادی سلاح از تروریست‌ها به‌دست‌آمده است
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین با اقدامات انجام شده تعدادی سلاح هم به‌دست‌آمده است.
سردار طاهری بیان کرد: آنچه مهم است تروریست بودن این افراد است که از سایر مناطق آمده و در بحث‌های تجزیه‌طلبی محرک بودند.
وی ادامه داد: با آگاهی و هوشیاری خود مردم و همکاری مردم تعدادی از این افراد شناسایی و دستگیر شدند.
وضعیت زاهدان به سمت‌وسوی آرامش رفته است
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین از حمله به سه کلانتری خبر داد و گفت: این حملات شدید نبوده است و تنها در کلانتری ۱۶ شاهد شدت حمله و خسارات بالا بودیم.
سردار طاهری همچنین در مورد وضعیت کنونی زاهدان بیان کرد: وضعیت به سمت‌وسوی آرامش رفته است و پلیس و دستگاه‌های امنیتی پای‌کار آمده‌اند و مردم و بزرگان منطقه هم همکاری خوبی داشته‌اند.
با اقتدار جلوی افراد فرصت‌طلب را خواهیم گرفت
وی با بیان اینکه در محله شیرآباد مشکلی نداریم، از مردم تقاضا کرد که همچنان همکاری و مساعدت با پلیس داشته باشند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اجازه هیچ حرکتی را به این افراد نخواهیم داد و با اقتدار جلوی افراد فرصت‌طلب را خواهیم گرفت.

منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین