کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمک ۲٫۵ میلیاردی خیرین سلامت در لرستان

روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور , 11 مهر 1401 ساعت 14:38

حزب الله:
همتی گفت: خیرین سلامت امسال 2.5 میلیارد تومان در بخش های مختلف کمک کردند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نادر همتی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت در راستای ارائه خدمات در حوزه کارهای عمرانی در بخش های مختلف بهداشت، درمان و تجهیزات اقداماتی را انجام داده که یکی از مهمترین فعالیتها، افزایش تخت‌ها در مکانی مجهز برای بیماران دیالیزی در تعدادی از شهرها بوده است.
وی افزود: در نورآباد ۵۰ بیمار دیالیزی وجود دارد که تاکنون در فضای کوچکی و با تعداد پنج تخت مورد درمان قرار می گرفتند که با پیگیری های صورت گرفته، موافقت اصولی را گرفتیم که یک شرکت از تهران برای ارائه خدمات در این شهرستان اقدام نماید به طوری که ۳۰ تخت مجهز را در یک فضای مناسب مستقر کرده و از صفر تا صد هزینه را در بخش های مختلف پرداخت می کند و فقط فرانشیز را از بیمه دریافت می کند.
رئیس مجمع خیرین سلامت لرستان تصریح کرد: این شرکت، بیشتر در مناطق محروم فعالیت دارد و برهمین اساس در بروجرد ۳۰ تخت، در کوهدشت هشت تخت و در شهرستان دورود نیز ۲۰ تخت را مستقر و بیماران دیالیزی را تحت پوشش قرار می دهد.
همتی بیان کرد: بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان برای این خدمات هزینه می شود و هدف اصلی، دسترسی بهتر بیماران به امکانات درمانی است.
وی با اشاره به پروژه های عمرانی گفت: سه پروژه به ارزش ۲۷ میلیارد تومان در بروجرد، دو پروژه در ازنا، مرکز جامع سلامت در رومشکان و دو خانه بهداشت وجود دارد که با تکمیل، در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
رئیس مجمع سلامت لرستان به کمک خیرین در نیمه اول امسال اشاره کرد و افزود: خیرین برای ساخت مراکز درمانی در شهرهای نورآباد، الیگودرز و رومشکان کمک های بسیار خوبی داشتند که در مجموع بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند.
همتی خاطرنشان کرد: خیرین سلامت با کمک هایی که انجام می دهند می توانند در این امر خداپسندانه قدم بردارند.


کد مطلب: 293351

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/293351/کمک-۲-۵-میلیاردی-خیرین-سلامت-لرستان

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com