تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از پیشرفت قابل قبول پروژه احداث سرای محله آق تپه در پارک الغدیر در منطقه ۳ شهرداری کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۹۳۳۴۵
پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث سرای محله آق تپه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی با بیان اینکه میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی یکی از محورهای اصلی در خصوص عملکرد دوره کنونی مدیریت شهری است، اظهار داشت: پروژه فوق در راستای افزایش سرانه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی در یکی از محله‌های کم برخوردار کرج در سه طبقه و به مساحت تقریبی هزار و ۵۰۰ متر مربع که شامل سالن آمفی تئاتر، سالن ورزشی، کتابخانه، کلاس‌های آموزشی و... می‌باشد با پیشرفت فیزیکی تقریبی ۷۰ درصد در حال اجرا است.
وی با اشاره به روند قابل قبول عملیات اجرایی تکمیل ساختمان سرای محله آق تپه و تاثیرگذاری آن در افزایش سرانه آموزشی و فرهنگی و مشارکت موثر شهروندان در اداره محله و شهر کرج در تشریح اقدامات انجام شده عنوان کرد: نازک کاری داخل مجموعه شامل اجرای گچ کاری طبقه اول، اجرای سنگ کاری راهرو در طبقات اول و دوم و راه پله جنوب و سنگ کاری جان پناه بام در حال انجام است.
این مسئول یادآورشد: پس از اتمام سیمان کاری زیرکار نما و ابزار نما در ضلع غرب ساختمان آغاز شده و تاسیسات مکانیکی (لوله‌های اصلی آب سرد و گرم و رایزر آتش نشانی) و تاسیسات برقی (لوله‌های برق در اتاق‌ها و راهروها) در حال اجرا است.
وی در پایان در خصوص اقدامات باقیمانده در راستای تکمیل پروژه خاطر نشان کرد: همزمان با اتمام اسکلت موتورخانه، دیوار چینی دیوارهای موتورخانه و آجر چینی پله ورودی‌های ساختمان در ضلع شرق و جنوب و همچنین ساخت ونصب درب و پنجره ها در حال اجرا بوده که با تخصیص بودجه صورت گرفته در سال جاری از سوی شورای شهر کرج سرعت اجرایی افزایش یافته و پروژه در آینده نزدیک آماده بهره برداری می‌شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین