تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
plusresetminus
حزب الله: رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: کار احداث ۳۰ بوستان فرهنگی و تفریحی طی ماه‌های اخیر در مناطق مختلف کرج کلید خورده که به تدریج تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.
۰
کد مطلب : ۲۹۳۲۹۸
شهروندان عملکرد مدیریت شهری را از درب منزل خود قضاوت می کنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی قاسم پور  در آیین افتتاح چهار بوستان و یک پروژه تعریض جاده ای در کرج که به صورت ویدیو کنفرانس در مجموعه فرهنگی تفریحی میلاد برگزار شد، اظهارداشت: امسال در  شورای شهر یکی از موضوعاتی که در بودجه ۱۴۰۱ به صورت تباصر و تکلیفی  به شهرداری کرج ابلاغ شد، احداث ۳۰ بوستان بود که برای هر منطقه سه پارک محله‌ای در نظر گرفته شد.
رییس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا امروز ۱۵ بوستان به بهره برداری رسیده که تلاش می‌شود ۱۵بوستان دیگر تا پایان سال تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.
 قاسم پور یادآور شد : امروز شهروندان انتظار دارند که خدمات در محل زندگی آن‌ها نمود عینی داشته باشد و برهمین اساس عملکرد مدیریت شهری را از درب منزل خود قضاوت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های شورای ششم شهر کرج نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار و عدالت ‌محوری است که منطقه حصار از جمله این مناطق به شمار می‌رود.
این مسئول با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار در اولویت‌ مدیریت شهری و تاکید شور ای ششم است، افزود: مهم‌ترین ویژگی توزیع بودجه اثر بخشی آن است و مولفه‌هایی همچون اثر بخشی، برخورداری همه اقشار از این اعتبار و حل کردن مشکلات مردم با برنامه ریزی منسجم و هدفمند ممکن می‌شود.
قاسم پور تاکید کرد: برای بهبود زندگی در مناطق کم برخوردار کرج هدفگذاری کرده‌ایم و شورای ششم به این امر خواهد پرداخت.
گفتنی است مراسم افتتاح پروژه تعریض خط ۴ حصار، فاز اول بوستان نیلوفر با اعتبار ۳۱۴ میلیارد ریال درمنطقه شش، بوستان کوهپایه با اعتبار ۵۱۶ میلیارد ریال در منطقه هشت و بوستان دریا با اعتبار ۱۱۳ میلیارد ریال در منطقه ۱۰ بهصورت همزمان و آنلاین در باشگاه میلاد شهرداری برگزار شد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین