کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابراهیمی: ایران به احتمال ۷۰ درصد از گروهش صعود می‌کند

ایسنا , 10 مهر 1401 ساعت 9:20

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید تیم ملی شرایط خوبی دارد و به احتمال ۷۰ درصد از گروهش صعود می‌کنند.


ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت فوتبال ایران اظهار کرد:‌ آقای تاج چند سال پیش اعلام کرد قلبش درد می‌کند و از فدراسیون رفت اما چطور شد برگشت. کی‌روش چه تاجی روی سر ما گذاشت که آقای تاج او را آورد؟ ۴۴ سال است در آسیا قهرمان نشده‌ایم و کی‌روش ۸ سال در تیم ملی نتوانست کاری کند. حالا به او جایزه دادند که به جام جهانی برود؟ لقمه آماده را دستش دادند.
او ادامه داد: به قول علی پروین اسکوچیچ تیم را به جام جهانی برد و باید می‌ماند. در دورانی که تاج بود، وضع فوتبال ما خوب بود؟ کفاشیان یک لقمه آماده را به رییس فدراسیون تقدیم کرد. اکنون کی‌روش هم یک لقمه آماده را تحویل گرفته است. شرایط تیم ملی ما با این بازیکنان بسیار خوب است. ما در دو بازی دوستانه مقابل سنگال و اروگوئه خیلی خوب کار کردیم و مقابل دو تیم بزرگ تاب آوردیم.
این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که هنوز نقطه ضعف‌هایی در تیم ملی وجود دارد، عنوان کرد: ما باید روی خط هافبک‌مان کار کنیم و در جام جهانی مشکلات میانه میدان را حل کنیم. هماهنگی بین بازیکنان باید بیش‌تر شود و از بازیکنان طراح در خط هافبک استفاده کنیم. کمی هم سن بازیکنان ما بالا است و باید روی این مساله کار کنیم. با این حال در هر دو بازی نتایج قابل قبولی را کسب کردیم. نقطه قوت ما هم این است که بازیکنان در اروپا بازی می‌کنند و تجربه لازم را دارند.
ابراهیمی اضافه کرد: در نیمه دوم مقابل سنگال سوار بر بازی بودیم و توانستیم عملکرد قابل قبولی از خودمان نشان دهیم. سردار آزمون و مهدی طارمی باتوجه به تجربه‌شان می‌توانند به ما کمک کنند. ما از این گروه صعود می‌کنیم چون ولز و آمریکا تیم‌های خوبی نیستند. ما حتی ممکن است با سه مساوی هم صعود کنیم و فوتبال همین است. از همین الان می‌گویم ۷۰ درصد از گروه‌مان بالا می‌آییم و شرایط خوبی در این گروه داریم. 
 


کد مطلب: 293183

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/293183/ابراهیمی-ایران-احتمال-۷۰-درصد-گروهش-صعود-می-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com