تاریخ انتشارشنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
plusresetminus
حزب الله:مرغ منجمد تنظیم‌بازاری با قیمت هر کیلوگرم ۴۵هزار تومان با ارسال رایگان درب منزل توسط فروشگاه‌های اینترنتی منتخب توزیع می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۹۳۱۶۰
توزیع مرغ ۴۵هزارتومانی آغاز شد؛ ارسال رایگان تا درب منزل
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بعد از افزایش قیمت مرغ در بازار، دولت توزیع مرغ منجمد تنظیم‌بازاری را توسط سازمان تعاون روستایی آغاز کرده است به‌طوری که هرکیلوگرم مرغ منجمد تنظیم‌بازاری 45 هزار تومان توزیع می‌شود که 15 هزار تومان کمتر از قیمت مصوب مرغ گرم است.
وزن مرغ‌های تنظیم‌بازاری 1.9 کیلوگرم اعلام شده است که بر اساس توافق با سازمان تعاون روستایی با ماشین‌های یخچال‌دار درب منزل افراد تحویل داده می‌شود.
بررسی‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که توزیع این محصول در تهران به‌صورت آزمایشی شروع شده است و برنامه برای توزیع این محصول در سایر استان‌ها نیز وجود دارد.
مرغ منجمد تنظیم‌بازاری در فروشگاه‌های اینترنتی به‌روز مارت و بازرگام اکنون در حال توزیع است.
رضایی مدیرعامل سایت بازرگام در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: با تأمین مرغ منجمد تنظیم‌بازاری توزیع آن به‌قیمت هر کیلوگرم 45 هزار تومان در تهران آغاز شده است و در صورتی که مرغ تنظیم‌بازاری در اختیار ما قرار گیرد آمادگی لازم برای توزیع این محصول در 24 استان کشور وجود دارد.
وی افزود: بر اساس توافقی که با سازمان تعاون روستایی امضا شده است، محدودیتی برای خرید این مرغ تنظیم‌بازاری برای مصرف خانوار وجود ندارد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین