تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
plusresetminus
روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شد که اولیویه ژیرو برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال فرانسه باید رابطه خود را با ام باپه بهبود بخشد.
۰
کد مطلب : ۲۹۳۰۴۸
راهکار ژیرو برای بازگشت به ترکیب اصلی
کیلیان ام باپه هم در تیم ملی فوتبال  فرانسه و هم در پاری سن ژرمن به بازیکنی کلیدی و محوری تبدیل شده است.
ام باپه از بهترین و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است و فرانسوی ها امید زیادی دارند که با درخشش این بازیکن بار دیگر قهرمانی در جام جهانی را تجربه کنند.
فرانسه در خط حمله مانند دیگر خطوط با ترافیک بازیکن مواجه است تا جایی که اولیویه ژیرو مهاجم آماده میلان کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد.
ژیرو در سه بازی اخیر فرانسه موفق به گلزنی شده است با این حال روزنامه اکیپ مدعی شد که این بازیکن کار آسانی برای قرار گرفتن درترکیب اصلی ندارد.
اکیپ اعلام کرد که ژیرو برای بازی کردن در تیم ملی ابتدا باید رابطه خود را با ام باپه بهبود ببخشد. این دو بازیکن از سال ۲۰۲۰ رابطه خوبی با هم ندارند و این خبر خوبی برای دیدیه دشان نیست.
باتوجه به اینکه حضور ام باپه در ترکیب اصلی قطعی است و این بازیکن جوان نقشی محوری در تیم ملی فوتبال فرانسه دارد. باید ژیرو طبق اعلام روزنامه اکیپ خود رابا این بازیکن هماهنگ کند در غیر این صورت شانس کمی برای بازی کردن خواهد داشت.
ژیرو در میلان به روزهای اوج خود برگشته است. او فصل قبل قهرمانی را با این تیم در سری A به دست آورد و در فصل جاری هم خوب ظاهر شده و در سه دیدار اخی روسونری موفق به گلزنی شده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین