کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کنعانی:

آنهایی که می‌خواستند با فشار حداکثری مردم ایران را به زانو درآوردند، امروز غمخوار شده‌اند​

twitter

فارس , 6 مهر 1401 ساعت 9:06

حزب الله:
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تعارض شرم آوری است سخنگویان رسمی و مسؤولان عالیرتبه دولتی که با اعلام و اعمال سیاست فشار حداکثری و تحریم‌ها می‌خواستند مردم ایران را به زانو درآورند، امروز سخن از غمخواری و هواداری مردم ایران می‌زنند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتر در انتقاد از تعارض شرم آور مسؤولان و سخنگویان برخی کشورها نوشت: تعارض شرم آوری است که سخنگویان رسمی و مسؤولان عالیرتبه دولتی که با اعلام و اعمال سیاست «فشار حداکثری» و «تحریم‌های ویرانگر و خردکننده»، می‌خواستند مردم ایران را به زانو درآورند، امروز سخن از «غمخواری» و «هواداری» مردم ایران می زنند!

 
وی افزود: از آن متعارض‌تر آنکه رسانه‌هایشان درگیری‌های خیابانی، تخریب و ویرانگری را تشویق و انگیزه‌های قومی را تحریک می‌کنند، اما شعار «زندگی» برای مردم ایران سر می‌دهند!! 
 
‏کنعانی یادآور شد: نفاق و ریاکاری دشمن اصلی ملت ایران پایانی ندارد!!!
 
سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این نیز در صفحه اینستاگرامش با اشاره به حمایت‌های آمریکا و اروپا از اغتشاشگران در ایران گفت: مدعیان دفاع از حقوق ملت ایران، بهتر است شعارهای دروغین و نخ‌نمای خود را کنار گذاشته و به چند دهه تحریم‌های ظالمانه و ضدبشری علیه این ملت پایان دهند.
 
«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چند روز پیش نیز در توئیتی به توئیت «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد و نوشت: ایالات متحده با آن سابقه ننگین حقوق بشری هم در داخل و هم خارج از کشور، چطور به خود جرأت داده و خود را در موضع برتر اخلاقی می‌بیند و به موعظه جهان می‌نشیند؟ آقای بلینکن باید به یاد داشته باشد که او وزیر خارجه کشوری است که پلیس آن تنها در ۹ ماه، ۷۳۰ نفر که بسیاری از آن‌ها سیاه‌پوست بوده‌اند را به ضرب گلوله کشته است.


کد مطلب: 292887

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/292887/آنهایی-می-خواستند-فشار-حداکثری-مردم-ایران-زانو-درآوردند-امروز-غمخوار-شده-اند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com