تاریخ انتشارجمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
plusresetminus
پیام مدیرعامل گروه صنعتی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

غلبه بر تحریم‌ها دفاعی مقدس از استقلال صنعتی کشور است

حزب الله:مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ضمن گرامی‌داشت این هفته، غلبه بر تحریم‌ها را نیز دفاعی مقدس از استقلال صنعتی کشور دانست.
۰
کد مطلب : ۲۹۲۷۱۰
غلبه بر تحریم‌ها دفاعی مقدس از استقلال صنعتی کشور است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پیام مهدی خطیبی به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
ایران اسلامی امروز تبدیل به یک الگوی پیشرفت، مقاومت و پایداری در برابر سختی‌ها و دشواری‌ها شده و این مهم بر هیچ انسان آزاده‌ای در سراسر جهان پوشیده نیست. 
بی تردید مدیران، مسوولان، کارگران و جوانان این مرز و بوم رسیدن به موفقیت‌های بزرگ و کسب دستاوردهای بی‌شمار در عرصه‌های علمی و صنعتی را مدیون پای‌مردی قهرمانان وطن در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و با تأسی از راه و هدف آن مردان خداجو، امروز در عرصه‌های دیگری با پلیدی‌ها و محدودیت‌ها مبارزه می‌کنند.
امروز صنعت خودرو ایران یکی از مهم‌ترین جبهه‌های دفاع مقدس و صیانت از سرمایه‌های عظیم صنعتی در ایران سرافراز و غلبه بر تحریم‌ها مصداق  بارز دفاعی مقدس از استقلال صنعتی کشور است. چه بسا در این مسیر مهندسان، متخصصان و دانشمندان ایرانی با تمام توان خود در مسیر فتح مرزهای جدیدی از تکنولوژی و دانش فنی گام بر می‌دارند تا روز به روز از وابستگی به دیگر کشورها بکاهند و به معنای واقعی بتوانیم روی پای خود بایستیم.
هفته دفاع مقدس به ما یادآوری می کند که این راه ادامه دارد و باید تمام توان خود را به کار بندیم و با حرکت در مسیر خودکفایی با تکیه بر جوانان و نسل های افتخار آفرین وطن فصل جدیدی را در صنعت خودرو ایران بگشاییم.
بر این اساس فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و به تمام رزمندگان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا تبریک عرض کرده و بار دیگر همه با هم برای اعتلای نام ایران اسلامی هم پیمان می‌شویم.
برادر شما
مهدی خطیبی
منبع : ایکوپرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین