کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتظار زیادی از تیم پینگ‌پنگ زنان در قهرمانی جهان نداشته باشید!

ایسنا , 31 شهريور 1401 ساعت 10:04

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران در مورد حضور در قهرمانی جهان گفت: نباید انتظار آنچنانی از تیم داشته باشیم چون شرایط خیلی سخت و سطح مسابقات بالاست. فقط می‌رویم که عملکرد خوبی داشته باشیم و رنگینگ جهانی‌مان را ارتقا ببخشیم.


تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران هشتم مهرماه رقابت خود را در قهرمانی جهان آغاز می‌کند.
ندا شهسواری، مهشید اشتری، شیما صفایی، پریناز حاجیلو و الینا رحیمی در ترکیب تیم ایران در قهرمانی جهان هستند.  
حمید ایرانمنش، سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت آمادگی بازیکنان به ایسنا گفت: اردوی متصل به اعزام را از ۲۰ شهریور شروع کردیم و تا چهارم مهرماه که زمان اعزام تیم است، ادامه خواهد داشت. تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می‌دهیم و تا اینجا شرایط خوب بوده است. امیدوارم در مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.  
او افزود: هرچه از اردو می‌گذرد و به مسابقات نزدیک می‌شویم. بازیکنان به پیک عملکرد خود نزدیک می شوند. در مجموع شرایط نسبتا خوبی دارند.
ایرانمنش با بیان اینکه ۳۱ تیم برای حضور در قهرمانی جهان اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: از نظر رنکینگ، ما کشور بیست و نهم هستیم. به همین دلیل شرایط برایمان سخت است. کشورهای قدرتمند جهان در این مسابقات حضور دارند. با توجه به رنکینگ‌مان در هر گروهی قرار بگیریم، در سید آخر آن گروه خواهیم بود و سه تیم بالاتر از ما قطعاً قوی‌تر هستند. نباید انتظار آنچنانی از تیم  داشته باشیم چون شرایط خیلی سخت و سطح مسابقات بالاست. فقط می‌رویم که عملکرد خوبی داشته باشیم و رنگینگ جهانی‌مان را ارتقا ببخشیم.


کد مطلب: 292652

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/292652/انتظار-زیادی-تیم-پینگ-پنگ-زنان-قهرمانی-جهان-نداشته-باشید

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com