کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاش چند حسن یزدانی در فوتبال هم داشتیم!

31 شهريور 1401 ساعت 10:02

حزب الله:
«یزدانی واقعا خارج از تشک کشتی هم انسانی دوست‌داشتنی است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به همین دلیل هم در جمع استقبال هزاران نفره از کاروان کشتی در فرودگاه، او بیش از همه مورد تمجید قرار می‌گیرد. اصلا همین اتفاق را مقایسه کنید با صحبت‌هایی که اخیرا برخی ملی‌پوشان فوتبال داشته‌اند و چگونه از چشم مردم افتادند. بالاخره قرار نیست فکر کنی چون مشهور هستی، همه صحبت‌هایت هم درست است. کاش چند حسن یزدانی در فوتبال هم داشتیم!»
به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی، پس از آمریکا در رتبه دوم قرار گرفت؛ جایگاهی که در نبود روسیه و کشتی‌گیران مدعی‌اش، می‌توانست به قهرمانی تبدیل شود اما نشد. در این بین شکست دوباره حسن یزدانی، کاپیتان تیم ملی، به دیوید تیلور آمریکایی باز هم بازتاب زیادی پیدا کرد. کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی با کسب مدال نقره، به هشتمین مدال خود در رقابت‌های جهانی و المپیک دست پیدا کرد تا با عبور از رکورد مرحوم غلامرضا تختی و حمید سوریان به پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران تبدیل شود.
البته این تمام‌ ماجرایی نبود که بر این ستاره کشتی ایران گذشت. شکست برابر تیلور هر چقدر که حلاوت پیروزی‌های پیشین یزدانی را گرفت، حاشیه هم ایجاد کرد که عجیب‌ترین آن‌ هم به اظهارات پدر یزدانی برمی‌گردد. پیش از بازگشت کاروان تیم ملی کشتی آزاد به فرودگاه امام خمینی، پدر حسن‌آقا در مصاحبه‌ای جنجالی عنوان کرد که این شکست تقصیر علیرضا دبیر بود؛ چرا که رئیس فدراسیون در آستانه مبارزه فینال، مربی سنگین وزن را برای تمرین به سراغ پسر او فرستاده و این موضوع به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست! پدر یزدانی درحالی به‌ شدت نسبت به دبیر موضع گرفت که خود حسن ترجیح داد تا این موضوع ادامه پیدا نکند. یزدانی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تایید صحبت‌های پدرش، به‌شدت پخته عمل کرد و آن را تنها یک واکنش احساسی دانست که به عنوان عضوی از خانواده‌اش، نسبت به شکست وی اتخاذ کرده است.
البته این تنها صحبت مدبرانه یزدانی نبود. وی شکست برابر تیلور را به گردن کسی نینداخت و از این گفت که حریف، سبک او را بهتر آنالیز کرده بود و خودش هم نتوانسته نقشه‌هایی که داشته را روی تشک پیاده کند. یزدانی البته ضمن تشکر از حریف آمریکایی به خاطر تمجیدهایی که از او داشته، ابراز امیدواری کرد تا در آینده بتواند این شکست را جبران کند. همه این حرف‌ها در واکنش به اتفاقاتی که می‌توانست جنجالی شود، نشان می‌دهد که یزدانی واقعا خارج از تشک کشتی هم انسانی دوست‌داشتنی است. به همین دلیل هم در جمع استقبال هزاران نفره از کاروان کشتی در فرودگاه، او بیش از همه مورد تمجید قرار می‌گیرد. اصلا همین اتفاق را مقایسه کنید با صحبت‌هایی که اخیرا برخی ملی‌پوشان فوتبال داشته‌اند و چگونه از چشم مردم افتادند. بالاخره قرار نیست فکر کنی چون مشهور هستی، همه صحبت‌هایت هم درست است. کاش چند حسن یزدانی در فوتبال هم داشتیم!»


کد مطلب: 292650

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/292650/کاش-چند-حسن-یزدانی-فوتبال-هم-داشتیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com