تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
plusresetminus
حزب الله:رییس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به اینکه دستیاران سرمربی کره‌ای تیم‌ملی بزرگسالان کامپوند و ریکرو که همزمان سرمربی تیم‌ملی جوانان را نیز عهده‌دار خواهد بود، از بین مربیان ایرانی انتخاب می‌شوند، گفت: به دلیل لحاظ منافع ملی و توجه به مقوله دانش‌افزایی، مربیان سرمربی کره‌ای، ایرانی خواهند بود.
۰
کد مطلب : ۲۹۲۶۴۹
شعبانی‌بهار: مربی تیم‌های ملی تیروکمان ایرانی خواهد بود/ امضای ۲ قرارداد با سرمربی کره‌ای
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غلامرضا شعبانی‌بهار  در رابطه با امضای قرارداد هونگ سونگ هو کره‌ای که به عنوان سرمربی جدید تیم های‌ملی تیراندازی با کمان انتخاب شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما تقویت کادر فنی تیم‌ ملی تیراندازی با کمان بود و بر اساس جمع بندی صورت گرفته به نام هونگ سونگ هو کره‌ای به عنوان یک سرمربی متبحر رسیدیم و پس از مذاکرات صورت گرفته به توافق رسیدیم و در شرایطی که از چند روز قبل به ایران آمده است کار خود را از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز می‌کند.
وی ادامه داد: هونگ سونگ هو قهرمان جهان بوده است و سال گذشته مربی تیم پارالمپیک کره‌جنوبی در رقابت‌های قهرمانی جهان بود و فدراسیون جهانی نیز تایید کرده وی جزو اندک مربیانی به شمار می رود که هم در رشته کامپوند و هم در رشته ریکرو، متبحر است.
رییس فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان اینکه سرمربی کره‌ای تیم‌ملی تیراندازی با کمان ایران در صورت توافق دو جانبه تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس کار خود را دنبال خواهد کرد، گفت: در این بین یک قرارداد ۶ ماهه نیز به امضا رسانده‌ایم و تمامی جوانب را در نظر گرفته‌ایم و با یک قرارداد کوتاه مدت و یک قرارداد بلندمدت با هدف حضور موفق در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس کار خود را دنبال می‌کنیم.
شعبانی بهار با بیان اینکه به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با حضور سرمربی کره‌ای تیم‌ملی در ایران، بلافاصله اردوی تیم ملی نونهالان و نوجوانان برگزار شود، اظهار کرد: در مهرماه رقابت‌های انتخابی ریکرو و کامپوند را در دستورکار داریم و تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان زیر نظر قرار می‌گیرند.   
وی با اشاره به اینکه سرمربی کره‌ای تیم‌ملی کار خود را در مقطع جوانان و بزرگسالان شروع می‌کند، ‌عنوان کرد: در راستای هم جهت شدن آموزش‌ها و برنامه‌ها، نیم‌نگاهی نیز به رده‌های نونهالان و نوجوانان خواهد داشت اما قرارداد منعقد شده برای تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان در رشته‌های ریکرو و کامپوند است.
رییس فدراسیون تیراندازی با کمان با اعلام اینکه قرارداد کلی منعقد شده تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس به امضا رسیده است، ‌خاطرنشان کرد: به دلیل لحاظ شرایط مختلف به لحاظ حقوقی که در قراردادهای بین‌المللی نیز گنجانده می‌شود یک قرارداد ۶ ماهه نیز تا پایان سال جاری به امضا رسیده است.
شعبانی بهار افزود: امکان استفاده از مربیان خارجی به عنوان دستیار وجود ندارد و اعلام کرده‌ایم که در راستای دانش‌افزایی مربیان ایرانی می‌تواند از مربیان زن و مرد ایرانی به عنوان دستیار در رشته‌های کامپوند و ریکرو بهره‌مند شود و فدراسیون‌ در این راستا کمک‌های لازم را مدنظر قرار خواهد داد.
وی در خصوص رقم قرارداد سرمربی کره‌ای تیم‌ملی تیراندازی با کمان ایران نیز اعلام کرد: بر اساس قرارداد ۷ هزار یورو به صورت ماهانه تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس در نظر گرفته شده است و در صورت قهرمانی‌هایی که در تیم‌ملی به دست می‌آید پاداش متناسب پرداخت می‌شود.
در رابطه با حضور در مسابقات تیراندازی با کمان آسیا تایلند ۲۰۲۳، بیان کرد: برنامه بنابر تشخیص مربی خواهد بود و با توجه به فنی بودن مسئله، وی در این رابطه تصمیم‌گیری می‌کند و در حال حاضر با انگیزه بسیار بالا و تمرکز کافی در فاز اول طی شش ماه آینده فعالیت خواهیم کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین