کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بازید استاندار قزوین از شرکت پلاسکوکارسایپا مطرح شد:

اجرای طرح های توسعه و ایجاد اشتغال جدید در شرکت پلاسکوکار سایپا/ درصورت اجرای طرح توسعه در پلاسکوکار امکان ایجاد اشتغال برای 150 نفر وجود دارد

سایپا نیوز , 30 شهريور 1401 ساعت 14:16

حزب الله:در بازدید محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین با مدیران شرکت پلاسکوکار سایپا که معاون اقتصادی استاندار، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، رئیس سازمان صمت و فرماندار آبیک حضور داشتند، مدیرعامل پلاسکوکار گفت: درصورت اجرای طرح توسعه در این واحد تولیدی، آمادگی ایجاد اشتغال برای حدود 150 نفر را خواهیم داشت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،استاندار قزوین و جمعی از مدیران صنعتی استان قزوین از کارخانه پلاسکوکار سایپا بازدید و در جریان اهم فعالیت ها، برنامه ها و مشکلات این شرکت قرار گرفت.

در این بازدید محمد هاشمی خواه مدیرعامل شرکت پلاسکوکار سایپا ضمن ارائه توضیحات کامل در خصوص برنامه های پیش رو و افزایش تولید، گفت: در صورت تامین سرمایه درگردش، تسهیل فرآیند صدور مجوزها و حمایت مسئولان استان، آماده اجرای طرح های توسعه و ایجاد اشتغال جدید هستیم.
مدیرعامل پلاسکوکار سایپا افزود: با تکمیل فرآیند مهندسی و بهره برداری از طرح دانش بنیان در این واحد تولیدی، زمینه کاهش 80 درصدی هزینه کارگاه رنگ کاری محقق شده است.
او تصریح کرد: در نیمه اول امسال تولید سپر خودروی شاهین 52 درصد افزایش داشته و با همکاری مشترکی که با چند شرکت داخلی و خارجی ایجاد شده قالب های جدیدی ساخته خواهد شد تا محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنیم.
هاشمی خواه یادآورشد: برای اجرای طرح توسعه به 70 میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیازمندیم تا بتوانیم برای 150 نفر شغل جدید ایجاد کنیم.
او در ادامه با اشاره به برخی مشکلات این واحد تولیدی و صنعتی گفت: خرید بورسی، تقسیط بدهی بیمه ای، دریافت مجوز انشعاب جدید گاز، تسهیلات بانکی برای اجرای طرح توسعه و تعیین سهیمه سوخت گازوئیل از مطالبات این شرکت است که از استاندار محترم انتظار داریم دستور مساعدت را صادر کنند.
هاشمی خواه افزود: با راه اندازی کابین جدید پایش رنگ می توانیم با افزایش ظرفیت و بالا بردن سرعت سفارشات، برای 10 نیروی جدید شغل ایجاد کنیم.
درپایان این بازدید استاندار قزوین پس از شنیدن مطالبات و چالش های شرکت پلاسکو کار دستور پیگیری مطالبات این واحد را صادر کرد.


کد مطلب: 292595

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/292595/اجرای-طرح-های-توسعه-ایجاد-اشتغال-جدید-شرکت-پلاسکوکار-سایپا-درصورت-امکان-150-نفر-وجود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com