تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
plusresetminus
حزب الله: محمد علی زلفی گل گفت: از تجارب آموزش مجازی برای کلاس‌های فوق برنامه بهره‌مند خواهیم شد ولی هیچ کلاس مجازی برای دروس رسمی نخواهیم داشت.
۰
کد مطلب : ۲۹۲۵۲۶
هیچ کلاس مجازی برای دروس رسمی نخواهیم داشت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پس از حضور در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها عنوان کرد: در این نشست کمبود‌ها و شرایط برای بازگشایی دانشگاه‌ها پس از دو سال مواجهه با کرونا مطرح شد تا در برنامه هفتم توسعه و قانون ۱۴۰۲ کمک‌های قانونی نسبت به رفع این محدودیت‌ها از سوی مجلس صورت گیرد.
 
وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: طبیعی بود در طول دوران کرونا تعدادی از خوابگاه‌ها خودگردان تغییر کاربری داده باشند به همین دلیل این خوابگاه‌ها از چرخه خدمات‌رسانی به دانشجو خارج شدند به همین دلیل سعی شد که جایگزین برای این خوابگاه‌ها با حمایت از صندوق رفاه دانشجویان در نظر گرفته شود و یا خوابگاه‌ها تجهیز و بازسازی شوند تا در حد توان بتوانیم خدمات شایسته‌ای به دانشجویان ارائه کنیم.
 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تأمین تغذیه برای دانشجویان نیز گفت: با توجه به افزایش نرخ تورم، اعتبارات دانشگاه‌ها به این نسبت در قانون بودجه دیده نشده بود، خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه تصمیم گرفته که حمایت‌هایی از دانشگاه‌ها داشته باشد تا در طول سال تحصیلی با مشکلات کمتری مواجه شویم.
 
این عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد: بنا به تأکید رئیس جمهور قصد داریم تمامی کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنیم و این موضوع در اجلاس روسای دانشگاه‌های سراسر کشور نیز مورد تأکید قرار گرفت تا امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی نیز برای دانشجویان عزیز مهیا باشد.
 
وی درباره برگزاری مجازی دروس عمومی گفت: ما هیچ کلاس مجازی برای دروس رسمی نداریم، اما از تجربه دوران آموزش مجازی برای فوق برنامه‌ها استفاده خواهیم کرد به عنوان مثال اساتید می‌توانند کلاس‌های بیشتری را برای دانشجویان در بستر فضای مجازی برگزار کنند و جلسات پرسش و پاسخ و حل تمرین برای دانشجویان در نظر بگیرند.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین