تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
plusresetminus
حزب الله: جواد محتشمیان ۷۵ساله که این روزها از دنیای گزارشگری فاصله گرفته و به نوعی خداحافظی کرده، درباره ی دلایل این کناره‌گیری توضیحاتی را بیان کرد.
۰
کد مطلب : ۲۹۲۴۳۷
چرا جواد محتشمیان از گزارشگری کناره گیری کرد؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جواد محتشمیان ـ گزارشگر و کارشناس باسابقه والیبال ـ در گفت و گویی با ایسنا، درباره‌ی دلایل این کناره گیری و اینکه آیا علت به فشارهای احتمالی برمی گردد؟ توضیح داد: کناره گیری من دلایل دیگری دارد. خوشبختانه تاکنون من یک روی آنتن تلویزیون، آدم مستقلی بوده ام. حتی در مقطعی فدراسیون وقت، فشارهایی می آورد که بنده نباشم، ولی سازمان صداوسیما از من حمایت کرد و حرفم را می زدم. الان هم اگر در این دوره اشکالاتی بود که روی آنتن نگفتم، دلایلم راحت و شفاف است؛ دلیل این بود که معتقد بودم تغییراتی باید صورت بگیرد و این تغییرات انجام شد. حال که این تغییرات ایجاد شده است، باید به آنها فرصت داد یا خیر؟ دوستانی که امسال رفتند دور اولشان است، باید بیاموزند. من هیچ انتقادی از آنها نکردم و اگر روزی از من بپرسند عملکردشان را بگویم خصوصی به آنها خواهم گفت. اما آرایش آنها به نسبت تجربه‌ی کمی که داشتند خوب بوده است. اگر آقای ولاسکو هم می آمد ما شاید مصر را سه ـ هیچ می بردیم، ولی نتیجه دیدار با آرژانتین بهتر از این نمی شد و می باختیم، چون آن ابزاری که باید در اختیارمان نبود. با حرف نمی شود کاری را پیش برد، باید در ورزش عمل کرد.
او در عین حال درباره‌ی دلایل کناره گیری خود از دنیای گزارشگری، یادآور شد: هر کاری یک زمانی را می طلبد. من به هر حال از سال ۶۳ تا کنون در تلویزیون بودم. باید فرصت را به بقیه هم داد. حالا اگر کسی شرم دارد که بگوید تو نیا، من خودم متوجه می‌شوم که دیگران باید کار را ادامه دهند؛ بنابراین من خودم سه  ـچهار سال است که کناره گیری کرده ام.
محتشمیان ادامه داد: شبکه ورزش هم بارها به من محبت داشت و از من دعوت به گزارشگری می کرد، منتهی من نمی توانستم بیایم؛ چرا که در تهران زندگی نمی کنم. تا سال گذشته هم خیلی برای همکاری اصرار کردند که یکی از فینال های رفت و برگشت را گزارش کردم، اما پس از آن دیگر این را برای شبکه جا انداختم که دیگر گزارش نمی کنم. علت هم فقط شرایط خودم است و اینکه انگیزه ام برای کار دیگر بالا نیست.

این گزارشگر پیشکسوت همچنین در پایان درباره ی همکاری با شبکه سه نیز گفت: از شبکه سه سیما نیز تماس گرفتند که همکاری مان ادامه داشته باشد و حتی اصرار هم کردند، اما من مطرح کردم که دیگر بازنشسته می‌شوم.
محتشمیان تاکید کرد: مواردی که عنوان می شود به دلیل حمایت نکردن از مربی خاصی کناره گیری کرده ام را تکذیب می کنم. من قبل از اینکه مسابقات آغاز شود مطرح کرده بودم که دیگر کار نمی کنم؛ به این دلیل که شرایط سنی ام متفاوت شده است. در نتیجه هیچگاه از من کاری خواسته نشده است بلکه خوشبختانه آزادی عمل داشتم و در چهارچوب ورزش حرفم را زدم. اگر هم مخالفتی داشتم، اظهارنظرهای شخصی نبوده است، بلکه به خاطر پیشرفت ورزش بوده و بس.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین