تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
plusresetminus
حزب الله:نماینده، ولی فقیه در استان به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیران سلامت در بازدید ازطرح‌های خیرساز بجنورد بر اهمیت گسترش فرهنگ وقف در حوزه سلامت تأکید کرد.
۰
کد مطلب : ۲۹۲۴۱۶
نماينده ولي فقيه به همراه اعضاي مجمع خيرين سلامت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکي استان از چند مجتمع جامع سلامت خيرساز و مشارکتي بازديد کردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، نماینده، ولی فقیه در استان به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیران سلامت در بازدید ازطرح‌های خیرساز بجنورد بر اهمیت گسترش فرهنگ وقف در حوزه سلامت تأکید کرد.
نماینده، ولی فقیه در استان در این بازدید‌ها با قدردانی از اقدامات انجام‌شده در حوزه جلب مشارکت خیران برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت، گفت:: پروژه‌های بهداشت و درمان که به صورت مشارکتی با خیران ایجاد شده است، زمینه خدمات رسانی به مردم را فراهم و تسریع می‌کند.
حجت اسلام و المسلمین نوری افزود: با بیان اینکه فعالیت‌های خیران سلامت به عنوان یک نیاز در این حوزه محسوب می‌شود، افزود: محور رشد و تحول در هر جامعه‌ای وابسته به سلامت آن جامعه است که توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان می‌تواند این سلامتی را تضمین کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این بازدید گفت: تعدادی از پروژه‌ها از جمله مراکز جامع خدمات سلامت به صورت مشارکتی با خیران ساخته و منشأ خیر و خدمات بسیاری به مردم شده است.
پورنقی، تأمین و خرید تجهیزات پزشکی، پروژه‌های عمرانی، کمک به بیماران، ایجاد زیرساخت‌های بهداشت و درمان و... را از زمینه‌های مشارکت خیران در حوزه سلامت برشمرد و تصریح کرد: ارائه خدمات در حوزه سلامت با توجه به تنوع خدمات و گستردگی آن، نیازمند منابع مالی فراوانی است که مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های خیران سلامت، این مسیر را برای ارائه خدمات بهتر به مردم هموار می‌کند.
در این برنامه نماینده، ولی فقیه در استان، رئیس و اعضای مجمع خیران سلامت استان، رئیس و تعدادی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان از تعدادی ازطرح‌های در حال فعالیت مشارکتی با خیران سلامت، ازجمله پایگاه اورژانس ۱۱۵ دکتر شادلو در بش‌قارداش و چند مرکز جامع خدمات سلامت در حاشیه شهر بجنورد بازدیدکردند.
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین