کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حشد الشعبی خواستار تشکیل نهادی در سطح وزارت برای مدیریت زیارت اربعین شد

تسنیم , 28 شهريور 1401 ساعت 10:59

حزب الله:یکی از فرماندهان حشد الشعبی اعلام کرد بسیار حایز اهمیت است که نهادی در سطح یک وزارت یا یک هیئت که بزرگتر از یک مؤسسه باشد، در سطح کشوری کار مدیریت زیارت اربعین را به عهده بگیرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،میثم الزیدی فرمانده لشکر عملیاتی العباس حشد الشعبی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی الفرات نیوز عراق، ضمن اعلام این خبر تاکید کرد، این امر برای پیشبرد و مدیریت راهپیمایی اربعین بسیار حایز اهمیت است.
به گفته الزیدی در مراسم راهپیمایی امسال علاوه بر ماموریت‌های امنیتی، ماموریت افراد نیز به ما واگذار شد و ما موفق شدیم به رقم عظیم یک میلیون بازرسی در روز برسیم.
او تاکید کرد: این لشکر 7 هزار نیروی در نقاط مختلف مستقر کرده و علاوه بر ماموریت‌های امنیتی، به خدمت رسانی به زائران هم پرداخت.
الزیدی افزود: ماموریت امنیتی لشکر هنوز به پایان نرسیده است در حالی که لشکر خدمات جانبی دیگری همچون انتقال زائران، حمل یخ برای زائرین و نیز تقدیم غذا را هم به انجام رسانده است.
او تاکید کرد سال به سال بر حجم و شمار حاضرین در راه پیمایی اربعین افزوده می‌شود و این امر نیازمند تامین بودجه و برنامه ریزی برای این این مراسم در سطح ملی است.


کد مطلب: 292368

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/292368/حشد-الشعبی-خواستار-تشکیل-نهادی-سطح-وزارت-مدیریت-زیارت-اربعین

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com