کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دومینوی تاخیر در پروازها به پایان می‌رسد

ایسنا , 28 شهريور 1401 ساعت 9:32

حزب الله:

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به نقص فنی ایجادشده در سیستم یکی از شرکت‌های هواپیمایی گفت که مشکلات دومینویی تاخیر در پروازها هم حل می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پرواز شرکت هواپیمایی معراج به شماره ۴۸۰۲ از مبدا نجف به تهران، که مقرر بوده ساعت ۱۶:۵۵ شنبه ۲۶ شهریورماه کشور عراق را ترک کند، با تاخیر بیش از ۱۷ ساعت مواجه شد که این موضوع سردرگمی و اعتراض مسافران را به دنبال داشت.
در این راستا محمد محمدی‌بخش -رئیس سازمان هواپیمایی کشوری- در گفت‌وگو با ایسنا درباره مشکل تاخیر در پرواز هواپیمایی معراج بیان کرد: مشکلات فنی برای همه پروازها نیست، روز شنبه این اتفاق برای هواپیمایی معراج رخ داده، به دلیل اشکال در سیستم موتور که ما برای رعایت اصول ایمنی، از پرواز این هواپیما در فرودگاه نجف جلوگیری کردیم و از ایرلاین‌های دیگر برای هواپیمای جایگزین کمک گرفتیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: درنهایت نقص فنی شرکت هواپیمایی معراج برطرف شده و مشکلات دومینویی تاخیر در پروازها هم حل می‌شود.
وی درباره وضعیت پروازهای سایر شرکت‌های هواپیمایی نیز توضیح داد: پروازهای ایرلاین‌های دیگر به‌موقع انجام می‌شود و تا کنون تاخیر جدی در این حوزه نداشتیم؛ حدود ۱۳۰ هزار نفر از طریق پرواز به عتبات مشرف شدند و روال برگشت مسافران هم به جز هواپیمایی معراج، به‌صورت عادی انجام می‌شود.


کد مطلب: 292340

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/292340/دومینوی-تاخیر-پروازها-پایان-می-رسد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com