کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکواندوی ایران باید به اوج برگردد/ "ساعی" با جان و دل کار می‌کند

ایسنا , 27 شهريور 1401 ساعت 13:28

حزب الله: مربی تیم ملی تکواندو شرایط این روزهای تکواندوی ایران را خوب توصیف کرد و گفت: باید به روزهای اوج این رشته بازگردیم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مسعود حجی زواره  بااشاره به آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو، اظهار کرد: مسابقات گرندپری منچستر 29 مهر آغاز می شود و اردوی ملی پوشان تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت.  
وی ادامه داد: در این اردو 25 ملی پوش زیر نظر بیژن مقانلو از مربیان با تجربه و کاربلد تکواندو کشورمان تمرینات خود را انجام می دهند.
مربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه کادر فنی تمام تلاش خود را برای بازگشت تکواندوی ایران به روزهای اوج خود بکار گرفته، اظهار کرد: متاسفانه حدود یکی دو سال پیش تکواندوی ایران دچار افت زیادی شد و به چاله افتاد، بنابراین اکنون تلاش کادر فنی و فدارسیون برای بازگشت این رشته به روزهای اوج خود است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم اکنون شرایط بسیار خوبی در تمرینات تیم ملی حاکم است و امیدوار به درخشش ملی پوشان در مسابقات گرندپری منچستر هستیم.
حجی زواره در ادامه با قدردانی از حمایت های رئیس فدراسیون از تیم ملی، عنوان کرد: طی هفت ماه حضور هادی ساعی در راس فدراسیون، اتفاقات خوبی برای تکواندو ایران افتاده و از شرایط سخت گذشته تا حدود زیادی خارج شده ایم.
وی ادامه داد: هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران و زجر کشیده این رشته است، بنابراین با جان و دل برای تکواندوی ایران تلاش می کند.
مربی تیم ملی تکواندو ایران یادآورشد: علیرغم شرایط بد اقتصادی کنونی با حمایت رئیس فدراسیون، به همه رده های سنی توجه می شود تا نتایج خوبی در میادین برون مرزی بگیرند.
ملی پوشان تکواندو ایران زیر نظر بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مجید افلاکی و مسعود حجی زواره به عنوان مربی تمرینات خود را پیگیری می کنند. 
 


کد مطلب: 292299

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/292299/تکواندوی-ایران-باید-اوج-برگردد-ساعی-جان-دل-کار-می-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com