تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
plusresetminus
حزب الله: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه حضور در تورنمنت تایلند کمک زیادی به او در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا کرده است، گفت: چهار بازیکن ما دچار آسیب دیدگی بودند.
۰
کد مطلب : ۲۹۲۲۹۸
خدا مرا دوست داشت که به مراکش باختیم/ ۴بازیکن تیم ملی مصدوم بودند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، تیم ملی فوتسال ایران در آستانه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، به تورنمنت ۶ جانبه تایلند رفت تا شاگردان وحید شمسایی اردوی اصلی آماده سازی خود را در این تورنمنت پشت سر بگذارند. ایران در مرحله گروهی با شکست فنلاند و ویتنام به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و در این مرحله هم تایلند را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو برداشت. ملی پوشان اما در نهایت در دیدار فینال با نتیجه ۳ به ۴ مقابل مراکش شکست خوردند و نایب قهرمان شدند.
وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تشریح عملکرد تیمش در این تورنمنت، از حضور پرقدرت تایلند و ویتنام در مسابقات آسیایی خبر داد و تاکید کرد که باخت به مراکش در فینال کمک زیادی به او کرده است:
با چهار سبک در تایلند بازی کردیم
تورنمنت تایلند به ما خیلی کمک کرد. شاید تا شبی که به تایلند رفتیم اینقدر از این تورنمنت ذهنیت نداشتم تا اینکه وارد مسابقات شدیم. بر اساس رجیستر بازیکنان، ۱۶ نفر را به تایلند بردم تا آنها را در یک تورنمنت بین المللی از نزدیک ببینم. با چهار سبک متفاوت تا دیدار فینال بازی کردیم و خوشحالم که بازیکنان هم عملکرد خوبی داشتند.
تایلند و ویتنام متفاوت به کویت می آیند
فنلاند یک تیم فیزیکی و ماشینی بود. در بازی اول مقابل آنها قرار گرفتیم و شرایط خوبی داشتیم. ویتنام و تایلند هم پیشرفت زیادی داشته‌اند. با این دو تیم در مسابقات قهرمانی آسیا حریف مستقیم نیستیم ولی احتمال دارد در مرحله حذفی ابتدا با ویتنام و سپس با تایلند روبرو بشویم. به هر حال این تورنمنت، شبیه سازی خوبی برای ما بود. ویتنام مربی آرژانتینی آورده که دوست خود من بود. تایلند هم با مربی اسپانیایی سر سخت بود و قطعاً در مسابقات قهرمانی آسیا متفاوت ظاهر می‌شوند.
خدا مرا دوست داشت که به مراکش باختیم/ ۴بازیکن تیم ملی مصدوم بودند
دیدار ایران و تایلند
خدا مرا دوست داشت که به مراکش باختیم
ما شکل جدیدی را در تیم ملی پیاده کردیم و سیستم دفاعی را تغییر دادیم. این نیاز به زمان دارد. سه بازی فوق العاده را پشت سر گذاشتیم. مقابل مراکش هم خدا مرا دوست داشت که باختیم چون اگر در این بازی پیروز می‌شدیم شاید فکر می‌کردیم همه چیز ایده آل است.
در کویت حق باخت نداریم
این تورنمنت چند مزیت داشت. از بازیکنان شناخت کامل‌تری پیدا کردیم. علاوه بر این زوج سازی انجام دادیم و برنامه‌ها را در قالب مسابقه پیاده کردیم. در این تورنمنت حتی پیش آمد که ابتدا از حریف عقب بیافتیم و در نهایت به بازی برگردیم و برنده بشویم. در واقع هر کاری که باید انجام می‌دادیم، انجام شد. در تایلند حق داشتیم ببازیم ولی در مسابقات قهرمانی آسیا در کویت حق باخت نداریم.
خط خوردن دو بازیکن از لیست تایلند
از ۱۶ بازیکنی که به تایلند بردیم، ۱۴ نفر را به کویت می بریم. کار را با همین بازیکنان شروع کردیم و خدا را خوش نمی‌آید بازیکن دیگری در این مقطع اضافه کنیم بخصوص که بازی‌های تدارکاتی را با همین بازیکنان در تایلند انجام دادیم.
راهکار برای حل مشکلات دفاعی تیم
ما شب گذشته به ایران رسیدیم و دو روز استراحت داریم. از آن‌طرف باید چهار روز زودتر به کویت برویم یعنی احتمالاً اول مهر. در واقع سه روز بیشتر برای تمرین در تهران کار نداریم در حالی که نمی‌توانیم به بازیکنان هم فشار بیاوریم. در این مدت باید فیلم بازی‌ها را برای بازیکنان بگذاریم و آنالیز کنیم تا از این طریق درصد خطاها و اشتباهات کمتر بشود. وقتی یکسری بازیکن جوان و جدید می‌آورید نیاز به زمان دارید و از این بابت ناراحت نیستم.
چهار بازیکن مصدوم بودند
در بازی با مراکش سعید احمدعباسی و سالار آقاپور آسیب دیدند ولی خدا را شکر الان مشکلی ندارند. رفیعی پور و سنگ سفیدی هم کمردرد و مچ درد داشتند. آنها با غیرت و شرف بازی کردند ولی مشکلی برای همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا ندارند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین