تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
plusresetminus
حزب الله: اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی 2022 آسیا مشخص شد.
۰
کد مطلب : ۲۹۲۲۹۵
لیست تیم ملی فوتسال ایران برای جام ملت‌های آسیا مشخص شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تیم ملی فوتسال ایران بعد از بازگشت از تورنمنت ۶ جانبه تایلند و نایب قهرمانی در این رقابت‌ها، روز گذشته به تهران بازگشت تا آخرین اردوی خود را پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کویت آغاز کند. این اردو بعد از استراحت دو روزه ملی پوشان آغاز می‌شود.
کادر فنی تیم ملی فوتسال در تورنمنت تایلند، ۱۶ بازیکن را دعوت کرده بود. این لیست برای مسابقات قهرمانی آسیا به ۱۴ نفر کاهش یافته است.
بر این اساس، سینا پرکاس، سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، حمزه کدخدایی، محمدرضا سنگ سفیدی، علیرضا رفیعی پور، مسلم اولادقباد، مهدی اسدشیر، سالار آقاپور، مهدی کریمی، حسین طیبی، علیرضا جوان، سعید احمدعباسی و محمدحسین بازیار لیست ایران را برای جام ملت‌های آسیا تشکیل می‌دهند.
بهمن جعفری و مسعود عباسی دو بازیکنی هستند که از لیست تیم ملی خط خورده‌اند. همچنین با تصمیم وحید شمسایی سرمربی تیم ملی، ایران در این رقابت‌ها با دو دروازه بان یعنی سینا پرکاس و سعید مؤمنی حاضر می‌شود.
مسابقات فوتسال ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا مهرماه امسال به میزبانی کشور کویت برگزار می‌شود و ایران در مرحله مقدماتی با لبنان، اندونزی و چین تایپه همگروه است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین