تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
plusresetminus
حزب الله: پرواز شماره 4802 مسیر نجف ـ تهران شرکت هواپیمایی معراج بیش از 15 ساعت دچار تاخیر شده است و زائران در فرودگاه نجف سرگردانند.
۰
کد مطلب : ۲۹۲۲۹۱
نبود هواپیمای جایگزین و سرگردانی طولانی‌مدت مسافران نجف-تهران معراج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پرواز شماره 4802 هواپیمایی معراج در مسیر نجف ـ تهران به دلیل نقص فنی هواپیما از روز گذشته 26 شهریور انجام نشد و زائران کماکان در فرودگاه نجف سرگردانند.
یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار فارس گفت: این پرواز قرار بود روز گذشته انجام شود، اما دچار نقص فنی شد پس از مدتی انتظار مجددا اعلام کردند که نقص فنی رفع شده است و سوار هواپیما شوید، اما مجددا پس از سوار شدن به ما اعلام کردند که نقص فنی کماکان وجود دارد و ما به سمت ترمینال ترانزیت برگشتیم.
به گفته این مسافر چون هواپیمای جایگزینی برای جبران نقص فنی این چنینی از سوی هواپیمایی معراج در نظر گرفته نشده بود، این تاخیر به پروازهای دیگر معراج نیز سرایت کرده است و زائران دچار مشکل شده‌اند.
به گفته این زائر سیدالشهدا(ع) از آن منظر که در گذرنامه مسافران مهر خروج ثبت شده است، امکان بازگشت به هتل برای آنها میسر نیست و باید در سالن ترانزیت سرگردان بمانند، در حالی که هیچ مقام مسئولی درباره زمان دقیق پرواز به ما اطلاعی نمی‌دهد و کسی به زائران پاسخگو نیست.
وی افزود: تعدادی از مسافران این هواپیما افراد سالخورده هستند که به دلیل این تاخیرات و سرگردانی در ترمینال دچار مشکل شده‌اند و برخی مسافران نیز وضعیت جسمی‌شان مناسب نیست.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین