کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی مطرح کرد؛

افزایش قاچاق گوشی همراه به دلیل قطع سامانه همتا

باشگاه خبرنگاران جوان , 27 شهريور 1401 ساعت 9:18

حزب الله:
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: به طور کلی با قطع پیامک‌های سامانه همتا و اپراتور‌ها باعث شده ورود گوشی‌های قاچاق به کشور گسترش یابد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی محبی گفت: در حال حاضر سه روز ارسال پیامک‌های سامانه همتا و اپراتور‌ها قطع شده است و همین موضوع باعث اختلاف در بازار تلفن همراه و مشترکان شده است. به طوری که نقل و انتقال تلفن همراه در این روز‌ها با مشکل روبرو شده است. به زودی حجم این مشکلات پیش آمده مشخص خواهد شد و معلوم می شود در این آشفته بازار به وجود آمده چه حجمی از گوشی‌های قاچاق وارد بازار شده اند.

 
به گفته او، متاسفانه مشترکان هنگام خریداری  و همچنین واردات گوشی تلفن همراه، حقوق ورودی گمرکی را بابت ارسال پیامک همتا پرداخت می کنند. این موضوع باعث متضرر شدن مشترکان می‌شود. به طور کلی اختلاف اپراتور با ارگان‌های دولتی را مردم نباید بپردازند.  
 
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی این را هم گفت: به طور کلی با قطع پیامک‌های سامانه همتا و اپراتور‌ها باعث شده ورود گوشی‌های قاچاق به کشور گسترش یابد. به طوری همین موضوع موجب اختلال گسترده‌ای در وضعیت نقل و انتقالات تلفن همراه و رسوخ گوشی‌های قاچاق در کشور شده است 
 
به گفته او، وارد کردن آیفون ۱۴ فقط  با تخصیص ارز امکان پذیر است.


کد مطلب: 292227

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/292227/افزایش-قاچاق-گوشی-همراه-دلیل-قطع-سامانه-همتا

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com