تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
plusresetminus
حزب الله: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه طرح جدید ترافیک تهران با افزایش یک ساعته نسبت به گذشته اجرا خواهد شد، گفت: از این طرح بازخوردگیری می‌شود و اگر لازم باشد تغییرات بعدی در اجرای طرح ترافیک بر اساس بازخوردها اعمال خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۹۲۲۲۵
ساعت اجرای طرح ترافیک یک ساعت بیشتر می‌شود/ احتمال تغییرات در طرح در صورت بازخورد منفی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار محمد حسین حمیدی در پاسخ به پرسشی پیرامون نظر پلیس درباره تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران گفت:‌ همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، با تصویب شورای ترافیک شهر تهران، ساعت اجرای طرح ترافیک از اول مهر تغییر کرده و از ۶:۳۰ صبح تا 18 خواهد بود. ما روی ساعت و محدوده طرح جدید ترافیک اتفاق نظر داشتیم و آن را تصویب کردیم و فعلا نیز برنامه‌ای برای ایجاد تغییرات در ساعت اجرای طرح ترافیک نداریم.
 
وی با بیان اینکه یک ساعت به مدت زمان اجرای طرح ترافیک افزوده شده است، گفت: تنها تغییر صورت گرفته نسبت به تابستان این است که زمان اتمام طرح ترافیک از ساعت پنج به شش عصر رسیده است. این درحالی است که در گذشته و پیش از پاندمی کرونا ساعت اجرای این طرح تا هفت عصر بود.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره احتمال ایجاد تغییرات دیگری در طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز بازخوردی از طرح جدید ترافیک دریافت نشده، لازم است بازخوردگیری انجام شود و اگر بازخوردهای منفی دریافت شود، پس از بررسی اطلاعات مجددا فضا برای تصمیم‌گیری دوباره و اصلاح طرح ترافیک وجود خواهد داشت.
 
حمیدی درباره تغییر محدوده طرح ترافیک نیز گفت:‌ فعلا تصمیمی هم در این خصوص اتخاذ نشده است، این کار نیازمند انجام کار کارشناسی و بررسی‌های متعدد است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین