کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش سخنگوی دولت به مرگ مهسا امینی:

تلخی برخی اتفاق‌ها به راحتی فراموش نمی‌شود

twitter

ایسنا , 26 شهريور 1401 ساعت 14:04

حزب الله:
سخنگوی دولت در پیامی نسبت به مرگ مهسا امینی واکنش نشان داد و نوشت : تلخی برخی اتفاق‌ها به راحتی فراموش نمی‌شود ...


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در یادداشت توئیتری بهادری جهرمی آمده است: درگذشت غم‌انگیز خانم مهسا امینی را به خانواده آن مرحومه، به‌ویژه پدر و مادر داغدارش، تسلیت عرض می‌کنم. تلخی برخی اتفاق‌ها به راحتی فراموش نمی‌شود ...

مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که چهارشنبه هفته گذشته از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت و به دنبال آن اعلام شد وی همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران سکته کرده، مهسا امینی که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود بعد از ظهر جمعه درگذشت.
پلیس تهران نیز روز پنج شنبه سکته قلبی مهسا امینی پس از دستگیری توسط یکی از گشت‌های پلیس را تائید کرد و توضیح داد: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»
رئیس جمهور که برای شرکت در اجلاس سران شانگهای در ازبکستان به سر می برد به وزیر کشور برای بررسی حادثه تلخ پیش آمده برای "مهسا امینی" دستور پی گیری و بررسی صادر کرد.
پیکر مهسا امینی امروز در سقز به خاک سپرده شد. در آیین تشییع پیکر و خاکسپاری وی، علاوه بر خانواده و بستگان مرحومه، جمع زیادی از مردم و تعدادی از مسئولان شهرستان سقز نیز حضور داشتند.


کد مطلب: 292206

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/292206/تلخی-برخی-اتفاق-ها-راحتی-فراموش-نمی-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com