تاریخ انتشارشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
plusresetminus
در بازدید نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار از غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو شمال کشور :

گروه خودروسازی سایپا در حوزه ایمنی و کیفیت گام های مثبتی برداشته ‌است

حزب الله: نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار، گفت: برپایی نمایشگاه های خودرو موجب رقابت میان خودروسازان می‌شود و طبیعتاً خودروهای متنوع تر و با تکنولوژی بهتر ارائه می شود.
۰
کد مطلب : ۲۹۲۲۰۴
گروه خودروسازی سایپا در حوزه ایمنی و کیفیت گام های مثبتی برداشته ‌است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، کیوان مرادیان ضمن تشکر از برپایی نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر قائم شهر گفت: امروز یکی از دغدغه‌های مهم مردم کیفیت خودرو است و این‌گونه نمایشگاه‌ها به خریداران و متقاضیان خودرو کمک می‌کند تا با قابلیت های بیشتری از خودروها آشنا شوند.
او افزود: برپایی نمایشگاه های خودرو موجب رقابت میان خودروسازان می‌شود و طبیعتاً خودروهای متنوع تر و با تکنولوژی بهتر ارائه می شود.
مرادیان گفت: حضور مردم در این نمایشگاه ها قدرت انتخاب و شناخت آن ها را بالا برده و به طور کلی به رشد و تعالی صنعت خودروی کشور کمک بزرگی می کند.
نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا در حوزه ایمنی و کیفیت محصولاتش گام های مثبتی را برداشته و تنوع محصولات و ارتقای کیفیت را در نظر دارد.
او تصریح کرد: امیدوارم سرعت در ارتقای کیفیت و ایجاد تنوع محصول افزایش پیدا کند و خودروهایی ساخته شود که در شأن و منزلت مردم ایران باشند.
مرادیان گفت: در مجلس شورای اسلامی از تولیدکنندگان به ویژه خودروسازان داخلی حمایت ویژه ای می شود به طوری که تمامی اقدامات لازم جهت تولید خودرو از تسهیلات بانکی گرفته تا وضع قوانین تسهیل کننده تولید و هر آنچه که لازم باشد صورت گرفته تا شرایط تولید خودرو رقابتی تر شود
منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین