کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل صمت مازندران در بازدید از نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور:

تنوع و کیفیت محصولات گروه سایپا رشد چشمگیری داشته است

سایپا نیوز , 26 شهريور 1401 ساعت 13:57

حزب الله:مدیرکل صمت مازندران گفت: برگزاری و حضور خوددوسازان در نمایشگاه های خوددو برای گرفتن سهمی از بازار و به کارگیری تکنولوژی های برتر برگزار می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید فانی گفت: خوشبختانه از این نمایشگاه استقبال خوبی شده است و حضور پررنگ سایپا را در این نمایشگاه شاهد هستیم.
او افزود: گروه خودروسازی سایپا در چند سال اخیر به لحاظ تنوع محصول اقتصادی و ارتقای کیفیت، رشد قابل توجه ای داشته است که مطمئنا با ورود محصولات جدید سایپا، سهم بازار این خوددوساز در خودروهای کار و تجاری افزایش خواهد یافت.
مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران گفت: گستردگی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در استان مازندران باعث شده است که محصولات این شرکت در سبد خانواده قرار گیرد و محصولات گروه سایپا در نمایشگاه قائم شهر مورد استقبال همشهریان مازندرانی قرار گرفته است.
فانی تصریح کرد: حدود یک ماه پیش نمایشگاه صنعت تحول خودرو را در تهران شاهد بودیم که گروه خودروسازی سایپا خودروهای خوبی را در آنجا رونمایی کرد.
او برپایی نمایشگاه ها را ابزاری برای بازاریابی عنوان کرد و اظهار داشت: نمایشگاه ها برای گرفتن سهمی از بازار و به کارگیری تکنولوژی های برتر برگزار می‌شود و هرگونه حمایتی که لازم باشد سازمان صمت انجام می دهد.
مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران در پاسخ به این سوال که چه اقدامات و زیرساخت هایی برای جذب سرمایه گذاران در استان مازندران و قائمشهر در نظر گرفته است گفت: دولت رشد اقتصادی ۸ درصدی در نظر گرفته است، به طوری که ۵ درصد از این میزان باید از محل سرمایه گذاری و ۳ درصد از آن از رشد بهره‌وری باشد و اولویت اصلی ما سرمایه گذاری در  استان مازندران است.
او با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر قائم شهر اظهار داشت: استقبال از این‌گونه نمایشگاه‌ها خودروسازان را به سرمایه گذاری در این استان ترغیب خواهد کرد و حمایت همه جانبه از آن ها از ارائه زمین تا تسهیلات مالی می‌تواند به جذب سرمایه گذاران جهت احداث کارخانه مونتاژ قطعات خودرو و توسعه آن کمک بزرگی کند


کد مطلب: 292202

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/292202/تنوع-کیفیت-محصولات-گروه-سایپا-رشد-چشمگیری-داشته

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com