تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
plusresetminus
حزب الله: «مصطفی قمری وفا» سخنگوی بانک مرکزی در توئیتر نوشت: بانک مرکزی در راستای تسهیل شرایط عزیمت هموطنان به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی علاوه بر پنج بانک عامل قبلی، تمامی شعب ارزی ۱۶ بانک دیگر را هم با اولویت شهر تهران و کلان‌ شهرها مکلف کرد تا ارز اربعین با نرخ توافقی به زائران عرضه کنند.
۰
کد مطلب : ۲۹۱۳۳۴
۱۶ بانک دیگر مکلف به عرضه ارز اربعین شدند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  «مصطفی قمری وفا» سخنگوی بانک مرکزی در توئیتر نوشت: بانک مرکزی در راستای تسهیل شرایط عزیمت هموطنان به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی علاوه بر پنج بانک عامل قبلی، تمامی شعب ارزی ۱۶ بانک دیگر را هم با اولویت شهر تهران و کلان‌ شهرها مکلف کرد تا ارز اربعین با نرخ توافقی به زائران عرضه کنند.
از دیگر خدمات بانک مرکزی به زائران اربعین پرداخت ۱۰۰ دلار یا معادل آن دینار عراق از صرافی‌های بانکی است.
برای دریافت ارز اربعین متقاضیان تنها باید کارت ملی خود را ارائه دهند و هیچ محدودیتی برای دریافت ارز اربعین نیست، زیرا تنها یک بیستم ارز مسافرتی است و جذابیتی برای دلالان ندارد.
بانک مرکزی روز  پنجشنبه در بخشنامه‌ای به بانک‌های ملی، سپه، تجارت، ملت و صادرات، تاکید کرد درصورت بروز هرگونه اختلال در سامانه نظارت ارز (سنا) صرفا پس از احراز هویت متقاضیان، نسبت به فروش ارز اقدام کرده و پس از رفع مشکل سامانه سنا، اطلاعات مربوط به فروش ارز را در سامانه ثبت کنند.
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین