تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
plusresetminus
حزب الله: محمدعلی تيموری مديرعامل گروه خودروسازی سايپا به مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی طی پیامی از همکاران آزاده گروه خودروسازی سایپا تقدیر و تشکر کرد.
۰
کد مطلب : ۲۸۹۶۹۷
پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت 26 مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، متن پیام مديرعامل گروه سايپا به شرح زير است:
تاریخ این مرز و بوم سراسر حضور مردانی است که با ایمان به باورهای عمیق الهی و انسانی و حفاظت از کیان میهن مادری پای در میدان نبرد گذاشتند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند. آنان با جان و جسم و تن خود در برابر دژخیمان متجاوزان ایستادگی کردند و نقش ماندگار ایثار و حماسه را برای همیشه به یادگار گذاشتند.
26 مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی یادآور دلاوری ها و ازخودگذشتگی های مردانی است که با مقاومت و ایستادگی خود در برابر سختی ها و مشقت های طاقت فرسای اسارت، معلم مکتب عشق شدند تا برای مردم ایران همواره محترم و مانا باقی بمانند.
آنچه که امروز در جنگ تحمیلی اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران ضروری می باشد، تاسی به همین روحیه مقاومت و ایثار آزادگانی است که آزادگی، شرافت و اصالت را در سایه مکتب سید الشهدا(ع) و ارزش های ناب انقلاب اسلامی معنا کردند. از این رو ضمن ادای احترام به تمامی آزادگان عزیز بخصوص آزادگان صنعت خودروسازی و خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا؛ این روز را گرامی داشته و اعلام می دارم به پیروی از سیره شهدای دفاع مقدس و آزادگان مقاوم و سرفراز میهن اسلامی، برای تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و شکوفایی اقتصادی با رویکرد نگاه به توانایی های داخلی در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» تمام همت و تلاش خود را به کار بسته و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
موفقیت و سعادتمندی تمامی همکاران عزیز را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.
 
محمدعلی تیموری
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا
منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین