تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
plusresetminus
حزب الله:سردار رحیمی گفت: پلیس اماکن هر کجا توزیع و فروش البسه نامتعارف را مشاهده کند، به جمع‌آوری آنها اقدام می‌کند.
۰
کد مطلب : ۲۸۹۶۴۹
برخورد پلیس با فروش لباس‌های نامتعارف/ طرح اقتدار پلیس امنیت کلید خورد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای سومین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت اظهار کرد: همکاران ما در مجموعه سازمان اطلاعات، پلیس امنیت و پلیس فتا برخورد با کلاهبرداری، اخاذی و همچنین مقابله با مزاحمان نوامیس و مروجان فرهنگ بدحجابی را در دستور کار قرار دادند.
وی گفت: پلیس امنیت به تلاش ویژه‌ای در مقابله با اراذل و اوباش پرداخته و ۳۰۴ نفر از اراذل و اوباش سطح دار را شناسایی و دستگیر کرد.
رحیمی در خصوص برخورد پلیس با توزیع و فروش لباس‌های نامتعارف گفت: پلیس اماکن با فروش هرگونه لباس متعارف برخورد خواهد کرد و هر کجا این البسه و اقلام را مشاهده کند، نسبت به جمع آوری آنها اقدام خواهد کرد.

انهدام باند پولشویی با گردش مالی ۱۰۵ میلیارد تومانی

رحیمی بیان کرد:  پلیس فتا توانسته است ۱۱۶ نفر از افرادی که در فضای مجازی تخلفات مختلفی را انجام می‌دهند، شناسایی و دستگیر کند.
وی ادامه داد: از جمله پرونده‌های شاخص می‌توان به باند حرفه‌ای پولشویی و اجاره کنندگان کارت‌های بانکی اشاره کرد. این باند ۷ نفر عضو اصلی داشته و گردش مالی آنها ۱۰۵ میلیارد تومان تخمین زده شده است.
رحیمی با اشاره به پرونده دیگری که پلیس فتا آن را به اجرا گذاشته است، گفت: یک متهم حرفه‌ای که از طریق سرقت اطلاعات توانسته است حساب‌های ۱۱ نفر را با رقم‌های بالا خالی کند شناسایی و دستگیر شد.

شناسایی و دستگیری باند فروش دارو و اقلام سلامت محور

رئیس پلیس پایتخت افزود: ۴۰ هزار قلم داروی تاریخ مصرف گذشته از این باند کشف شده و همچنین دو نفر از سرشاخه‌های اصلی آنها شناسایی و دستگیر شده اند.
وی گفت: این باند ۱۰ کانال تلگرامی و سه صفحه اینستاگرامی با سه میلیون دنبال کننده داشتند.

انهدام باند شرطبندی فوتبال در جنوب تهران

رحیمی تصریح کرد: فردی در جنوب تهران با تشکیل باند قمار و‌ شرطبندی فعالیت گسترده‌ای در این زمینه می‌کرده است که سردسته باند دستگیر و حساب مسدود شد که بیش از ۷۰ میلیارد تومان در حسابش بود.
به گفته سردار رحیمی این متهم در بازی‌های فوتبال باشگاه‌های بزرگ و ۱۵ رشته دیگه شرطبندی می‌کرده است.

دستگیری عاملان سرقت از یک هیئت مذهبی

وی افزود:  ۱۸ شرور بازار تهران که عاملان سرقت از یک هیئت مذهبی در محله یافت آباد که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و‌ وحشت و همچنین اقدام به ضرب شتم عزاداران کرده بودند، دستگیر شدند.

انهدام باند وارد کننده سلاح به تهران

وی گفت: در اقدامی گسترده، پلیس امنیت تهران این افراد را شناسایی و دستگیر کرد. متهمان علاوه‌بر وارد کردن سلاح، اقدام به زورگیری، خفتگیری و اوباشگری نیز می‌کردند. این باند در محله هرندی و شوش مورد شناسایی قرار گرفت.

آمران به معروف و ناهیان از منکر تحت حمایت پلیس هستند

وی با اشاره به دستگیری شرور شرق تهران که یکی از عاملان به معروف و ناهی از منکر را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، گفت: متهم فردی را در پارکی مورد ضرب شتم قرار داده بود که آمر به معروف و ناهی از منکر به موضوع ورود کرد و در ادامه متهم وی را مورد حمله خود قرار داده و چشمش در این درگیری معیوب شد که در این رابطه سر دسته و دو نفر دستگیر شدند.
سردار رحیمی گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر چه آقا و یا چه خانم، مورد حمایت قاطع پلیس هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین