تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
plusresetminus
حزب الله:رئیس شرکت فایزر از مثبت شدن تست کرونای خود و خفیف بودن علائم بیماری خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۸۹۵۳۱
مثبت شدن آزمایش کرونای رئیس شرکت «فایزر»
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ب اف ام ت و در توییتی نوشت: آزمایش کووید-۱۹ رئیس شرکت فایزر، پس از دریافت چهار دوز واکسن این آزمایشگاه، مثبت شده است.
آلبرت بورلا، رئیس شرکت فایزر که واکسنی به همین نام برای کووید-۱۹ تولید کرده است، روز دوشنبه در توییتی نوشت: «می خواهم به شما اطلاع دهم که جواب آزمایش کووید-۱۹ من مثبت شده است.»
او در عین حال اعلام کرد که در قرنطینه قرار داشته و اطمینان دارد که به زودی بهبود خواهد یافت همچنین با وجود دارا بودن علائم، حالش خوب است.
به تازگی نیز جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا دو بار کرونا گرفت. ابتلای مکرر مقامات آمریکایی به بیماری کووید -۱۹ در حالی است که آنها حتی واکسن های تکمیلی کرونا را نیز دریافت کرده اند. رئیس جمهور ۷۹ ساله آمریکا درست کمی بعد از مراسم تحلیف ریاست جمهوری در ژانویه ۲۰۲۱ واکسن فایزر/ بیون تک را دریافت کرد و دو دوز یادآور را نیز در سپتامبر ۲۰۲۱ و ۳۰ مارس دریافت کرده است.
دکتر آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی بیماری‌های عفونی و آلرژی در آمریکا و از مسئولان دولت بایدن پیش از این تایید کرد  اگر چه واکسن‌های موجود علیه کرونا اثربخشی خود را ثابت کرده اند، اما ویروس در حال تکامل است و این در حالی است که ایمنی بخشی معمولاً طی چند ماه کاهش می‌یابد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین