تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
plusresetminus
حزب الله: تیم ملی ایران در اردوی خود در شهریور، قبل از حضور لژیونرها، با یک تیم داخلی دیدار خواهد کرد.
۰
کد مطلب : ۲۸۹۴۸۵
دیدار تیم ملی با یک تیم داخلی/ اسکوچیچ به قطر می‌رود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دراگان اسکوچیچ طی روزهای گذشته شاهد بازی‌های لیگ برتر ایران بود و در تهران و اصفهان به تماشای دو دیدار نشست. او بعد از بازگشت به تهران، با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه داشت و امروز راهی قطر خواهد شد. او در این سفر به تماشای بازی لژیونرها می‌نشیند و دیدارهایی را با بازیکنان تیم ملی و مربیان باشگاهی آن‌ها خواهد داشت.
اسکوچیچ در جلسه اخیر خود با مسئولان فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری یک دیدار دوستانه قبل از فرا رسیدن پنجره بازی‌های ملی شده است. طبق برنامه اردوی تیم ملی از ۲۱ شهریور با نفرات داخلی در تهران آغاز خواهد شد. به گفته اصولی اسکوچیچ تاکیدی روی داخلی یا خارجی بودن رقیب ایران نداشته اما ممکن است یک تیم ایرانی که هنوز انتخاب نشده به مصاف تیم ملی برود. در نتیجه تیم ملی در فاصله ۲۱ تا ۲۷ یا ۲۸ شهریور که تیم به اتریش اعزام خواهد شد، یک مسابقه دوستانه برگزار خواهد کرد.
همچنین اقدامات لازم برای برگزاری دو دیدار دوستانه در اتریش در حال انجام است. به گفته اصولی قرارداد با یکی از رقبای تیم ملی (اروگوئه) از سوی دو طرف امضا شده اما قرارداد بازی دوم نهایی شده است. طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال و رسانه‌های سنگالی، حریف دوم ایران سنگال خواهد بود که پنجم مهر به مصاف ایران می‌رود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین