کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توضیحات رئیس سازمان لیگ کشتی در مورد مرد تبر به دست!

تسنیم , 23 مرداد 1401 ساعت 11:26

حزب الله:رئیس سازمان لیگ کشتی با اشاره به فیلم منتشر شده از حاشیه‌ یکی از مسابقات لیگ دسته اول، توضیحاتی در مورد فردی که گفته شده با تبر در سالن حضور دارد، ارائه کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حمید یاری  در مورد فیلم‌هایی که از حاشیه مسابقات لیگ دسته یک کشتی در فضای مجازی منتشر شده، اظهار داشت: به ظن همه کارشناسان و بزرگان کشتی، مسابقات لیگ دسته اول در حد لیگ برتر به انجام رسید و حتی ما از برخی تیم‌ها درخواست داشتیم که کشتی‌گیر خارجی بگیرند. بسیاری از تیم‌ها به دنبال این هستند که در لیگ برتر هم شرکت کنند. به چند تیم تازه وارد هم اعلام کردیم که برای گرفتن سهمیه لیگ برتر، کارشان را از لیگ یک شروع کنند، ضمن اینکه به آنها نامه دادیم که باید آورده خودشان را مشخص کنند. کف بودجه تیم لیگ برتری باید 4 میلیارد تومان باشد که توان هزینه اجرایی و تعهد به قراردادهایش را داشته باشد.
وی ادامه داد: با تجربیاتی که از گذشته داشتیم، برای آنکه جایگاهی به لیگ‌مان بدهیم و هم تیم‌های حاضر در لیگ ثبات حضور داشته باشند و تمام چیزهایی که قبلاً در لیگ محل مناقشه بود ضابطه‌مند شود اقدام به برگزاری لیگ دسته اول کردیم. درگیری هم از گذشته در برخی مسابقات ایجاد می‌شد، این بار هم حاشیه‌هایی وجود داشت اما به آن شدتی که برخی روی آن مانور می‌دهند، نبود.
رئیس سازمان لیگ در مورد فیلم منتشر شده در فضای مجازی که ادعا شده فردی با تبر در سالن کشتی درگیری ایجاد کرده است، گفت: می‌توانید همین فیلم را تا آخر ببینید، چیزی که مدعی شده‌اند تبر است، پایه صندلی است. با یک زوم ساده هم این مسئله مشخص می‌شود. فیلم این حاشیه‌ها را برای ما فرستادند، موضوع پیگیری شد و کسانی که ایجاد حاشیه کرده بودند، از مرحله نیمه‌نهایی محروم شدند و پرونده هم به کمیته انضباطی رفت. همه آنها از دور بعد محروم هستند تا جلسه انضباطی برگزار شود، بعد از 20 دقیقه نظم بر سالن حکمفرما و مسابقه برگزار شد.
یاری عنوان کرد: همان کسی که مدعی شده‌اند تبر به دست دارد، مسئول انتظامات سالن بود، اتفاقاً از گیلان که تماس گرفتند گفتند از این فرد به خاطر برقراری نظم از سوی کلانتری کیاشهر تقدیر و تشکر شده است. چیزی هم که دست این فرد بود پایه یک صندلی پلاستیکی بود. متأسفانه با بی‌اخلاقی صندلی به تشک پرت شده که یکی از پایه‌هایش شکسته و این فرد، پایه صندلی را پشت بنرها می‌اندازد اما آخرین قسمت از قصد از فیلم منتشرشده کات شده است.
یاری با تأکید بر اینکه با برگزاری لیگ دسته اول بسیاری از استان‌ها این روزها درگیر کشتی و مسابقه شده‌اند، خاطرنشان کرد: تا اینجای کار و در مرحله گروهی، 48 مسابقه تیم به تیم با 480 کشتی‌گیر فرنگی و همچنین 56 مسابقه تیمی با 560 کشتی‌گیر آزاد کار برگزار کردیم. در مجموع 104 مسابقه تیمی و 1040 کشتی برگزار شده که دوستان اینها را ندیدند که 17 استان درگیر مسابقات لیگ شده و این تعداد مسابقه برگزار شده است. درواقع موارد مثبت دیده نشده و به حواشی پرداختند.


کد مطلب: 289352

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/289352/توضیحات-رئیس-سازمان-لیگ-کشتی-مورد-مرد-تبر-دست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com