کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زخمی شدن ۷ صهیونیست در عملیاتی در قدس

23 مرداد 1401 ساعت 10:33

حزب الله:درپی عملیات تیراندازی به سمت اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی، ۷ تن مجروح شدند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شلیک گلوله به سوی اتوبوس حامل شهرک نشینان در قدس اشغالی به زخمی شدن هفت نفر انجامید که حال سه نفر وخیم گزارش می شود.
به نقل از الجزیره، گفته می شود مجری این عملیات متواری شده است. نیروهای امنیتی با هدف پیگرد عامل این حمله مسلحانه، به طور گسترده در مناطق مختلف مستقر شده اند.
در همین حال رسانه های اسرائیلی به نقل از پلیس خبر دادند،​ پلیس با دو حادثه تیراندازی روبروست که یکی از آنها شلیک به سوی اتوبوس شهرک نشینان است. فلسطين مباشر هم به نقل از منابع عبری اعلام کرد، عمليات تيراندازی در منطقه قديمی قدس در دو نقطه اتفاق افتاده است.
گفته می شود پلیس برای یافتن عامل حمله به اتوبوس، محله سلوان در قدس را محاصره کرده است، ضمن اینکه حضور نیروهای پلیس در بخش قدیمی قدس و محیط اطراف آن به طرز قابل توجهی افزایش یافته است.

واکنش حماس به عملیات مسلحانه در قدس اشغالی

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حمله مسلحانه علیه اتوبوس حامل شهرک نشینان در قدس گفت، عملیات قهرمانانه قدس واکنش طبیعی به عربده کشی های نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان است.

واکنش کمیته های مقاومت فلسطین به عملیات قدس

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، کمیته های مقاومت فلسطین در واکنش به حمله مسلحانه علیه اتوبوس حامل شهرک نشینان در قدس گفت، عملیات قهرمانانه قدس این پیام را برای دشمن دارد که مردم و مقاومت فلسطین ممکن نیست از مواضعشان عقب نشینی کنند.

عضو کنست در بین زخمی شدگان

برخی منابع اعلام کردند، ايتمار بن غفير از اعضای كنست رژيم صهيونيستی هم بين زخمی شدگان هست.

واکنش جهاد اسلامی به عملیات قدس

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله مسلحانه در قدس گفت، عملیات قدس در چارچوب تداوم مقاومت هماهنگ علیه اشغالگران در میادین مختلف است.

رویارویی مسلحانه مقاومت با واحدی از مستعربان صهیونیست

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، عناصر مقاومت فلسطین در جنین پس از شناسایی واحدی از مستعربان به سوی آنان شلیک کردند.
خبرنگار المیادین با اعلام این خبر افزود، حدود چهل خودروی نظامی اشغالگران به سرعت برای نجات این واحد، خود را به اردوگاه جنین رسانده اند.
مستعربان (افرادی که عرب نیستند اما عربی سخن می گویند) بخشی ضد تروریستی از ارتش، پلیس و پلیس مرزبانی اسرائیل است که لباس غیرنظامی بر تن می کنند و به اقدامات شناسایی و عملیاتی روی می آورند.


کد مطلب: 289342

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/289342/زخمی-شدن-۷-صهیونیست-عملیاتی-قدس

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com