تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
plusresetminus
حزب الله:رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از واریز ۶۳ میلیون تومان کمک مالی خیرین این حوزه در ماه گذشته برای درمان بیماران سخت درمان نیازمند خبر داد و گفت: همچنین مبلغ دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز از سوی خیرین اهدا شد.
۰
کد مطلب : ۲۸۹۳۰۳
بیماران سخت درمان نیازمند زیر چتر حمایتی مجمع خیرین سلامت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر عباس آذرهمایون  با بیان اینکه این مجمع یک موسسه خیریه غیرانتفاعی است و با هدف شناسایی و جذب خیرین و رفع نیازهای حوزه بهداشت و درمان و کمک به بیماران نیازمند تشکیل شده است، در همین رابطه چندین پایگاه سلامت در نقاط مختلف شهرستان از همین محل ساخته شده و در حال خدمات رسانی به شهروندان و بیماران هستند.
وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته به همت خیرین این مجمع، تمام بخش های حساس بیمارستان های ملایر بازسازی، نوسازی و تجهیز شده است، اظهارکرد: بیش از ۶۰ بیمار سرطانی و سخت درمان تحت پوشش مجمع خیرین هستند.
آذرهمایون در ادامه به واریز حدود ۱۶ میلیون تومان به منظور ذبح گوسفند، برگزاری جشنواره غذا به همت خیرین و جمع آوری ۲۳۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: در تیرماه واریزی قلک‌ها مبلغ ۳۶۰ هزار تومان و واریزی صندوق، مبلغ دو میلیون ۴۰۰ هزار تومان بوده است که صرف امور خیریه شد.
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر به مراجعه ۲۴۸ بیمار به واحد مددکاری طی ماه گذشته و تشکیل ۱۱ فقره پرونده برای بیماران سرطانی و صعب العلاج اشاره و خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کمک هزینه پرتو درمانی و شیمی درمانی به شش بیمار سرطانی را داشتیم.
وی با بیان اینکه در ماه گذشته یک میلیون تومان کمک هزینه ایاب و ذهاب به دو بیمار نیازمند و مبلغ دو میلیون تومان نیز کمک هزینه دارو به ۱۵ مورد بیمار نیازمند به همت خیرین پرداخت شد، ادامه داد: توزیع وسایل کمک توانبخشی شامل اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ویلچر، تشک مواج، ساکشن و تخت بیمارستانی به تعداد ۵۹ مورد به صورت امانی صورت پذیرفت.
آذرهمایون از پرداخت پنج مورد تسهیلات وام قرض الحسنه به مبلغ ۳۰ میلیون تومان، بازدید و سرکشی به چهار مورد از خانواده های بیماران تحت پوشش به منظور بررسی وضعیت درمانی و  توزیع ۲۵ بسته شیر خشک به بین خانواده های نیازمند خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: به همت خیرین تحویل یک دستگاه تست قند و یک عدد واکر به دو مورد از خانواده های نیازمند، تحویل ۹ عدد انسولین اهدائی به دو مورد از بیماران نیازمند تحت پوشش، تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته گوشت گرم هر بسته یک کیلو گرم، تهیه و توزیع ۱۰۰ پرس غذا و تحویل یک دستگاه پنکه اهدائی به یک خانواده بیمار سرطانی رقم خورد.
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با اشاره به پای کار بودن فعالان این حوزه در زمینه تأمین تجهیزات پزشکی، اظهارکرد: ماه گذشته اهدای سه دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی توسط خیّر پروین خرمی ملایری به نیابت از فرزندشان شهید سرافراز محمد حسن سنجری و همسرش مرحوم فتحعلی سنجری، اهدای یک بسته گاز طبی استریل، زیرانداز بیمار، ایزی لایف و پودر بچه توسط خیّر مصطفی علی میرزایی به نیابت از شادروان غلامحسین علی میرزایی و اهدای عصای دستی توسط خانواده شادروان جواد عسگری را داشتیم.
آذرهمایون بیان کرد: با همکاری واحد پرستاری، انجام خدمات پرستاری رایگان در منزل بیماران نیازمند شامل خارج کردن cb-line  توسط پرستار بختیاری و تعویض سوند توسط پرستار غلامی صورت پذیرفت.
وی با اشاره به جایگاه شاخص ملایر در بحث اهدای اعضا، گفت: تیر ماه صدور ۱۲ مورد کارت اهدای عضو و ۳۵۰ مورد ثبت نام در سایت اهدای عضو رقم خورد و این روند ادامه دارد.
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین