کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیر تاج‌الدینی خبر داد؛

«نداجا» قایق‌های مهاجم به کشتی ایرانی در دریای سرخ را متواری کرد

مهر به نقل از صدا و سیما , 19 مرداد 1401 ساعت 14:51

حزب الله:
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: شب گذشته نیروی نداجا پس از دریافت درخواست کمک از کشتی ایرانی، در محدوده دریای سرخ حضور پیدا کرد و پس از درگیری با قایق‌های مهاجم، آنها را متواری ساخت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امیر دریادوم مصطفی تاج‌الدینی معاون عملیات نیروی دریایی ارتش در ارتباط زنده با شبکه خبر اعلام کرد: شب گذشته نیروهای دریایی ارتش پس از دریافت درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی در محدوده دریای سرخ بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردند و با قایق‌های مهاجم درگیر شدند و با حضور مؤثر تیم اسکورت و تبادلات سنگین قایق‌های مهاجم را متواری کردند.
وی تصریح کرد: یکی از تکالیف محوری نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأمین خطوط مواصلاتی و دفاع از منافع جمهوری اسلامی در دریاهای آزاد و اقیانوس‌ها است. به همین دلیل تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی ناوشکن تمام ایرانی جمهوری اسلامی ایران جماران که در محدوده خلیج عدن و دریای سرخ در حال مأموریت است.
شب گذشته نیروهای دریایی ارتش پس از دریافت درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی در محدوده دریای سرخ در منطقه حضور پیدا کردند و پس از درگیری با قایق‌های مهاجم، با حضور مؤثر تیم اسکورت و تبادلات سنگین قایق‌های مهاجم را متواری کردند.


کد مطلب: 289096

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/289096/نداجا-قایق-های-مهاجم-کشتی-ایرانی-دریای-سرخ-متواری

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com