تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
plusresetminus
حزب الله: وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی در تلاشی برای توجیه تسلیم این رژیم مقابل شروط جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای برقراری آتش‌بس، گفت که تل‌آویو محدودیتی برای هدف قرار دادن اعضای جهاد اسلامی در دوره آتش‌بس ندارد.
۰
کد مطلب : ۲۸۹۰۸۹
تهدید گانتس به ترور زیاد النخاله/"محدودیتی برای هدف قرار دادن اعضای جهاد در دوره آتش‌بس نداریم"
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد که تل‌آویو هیچ محدودیتی برای ترور اعضای جهاد اسلامی در دوره آتش‌بس اعلام شده با میانجیگری مصر، ندارد.
وی درباره پرونده اسرا نیز گفت: مقامات اسرائیل هیچ تعهدی مبنی بر آزادی "بسام السعدی" از رهبران جهاد اسلامی و "خلیل عواوده" در چارچوب توافق آتش‌بس نداده‌اند.
گانتس درباره اسرای صهیونیست دربند نیروهای مقاومت فلسطین در غزه نیز تاکید کرد: این مسئله موضوعی حیاتی است و باید بخشی از راه حل در یک چشم انداز بلندمدت باشد.
وی ادامه داد: حماس شریک ما نیست و در تیررس ما قرار دارد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه به صورت علنی زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی را تهدید به ترور کرد و گفت: زیاد النخاله هر جا که باشد در امان نخواهد بود.
ارتش رژیم صهیونیستی جمعه تجاوزات جدیدی به نوار غزه را آغاز کرد که در نهایت و با میانجیگری مصر آتش بس روز یکشنبه در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت محلی اجرایی شد، اما تل آویو  و جنبش جهاد اسلامی تأکید کردند که در صورت نقض آن از سوی طرف مقابل، حق پاسخگویی را برای خود محفوظ می‌دانند.
طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین، از آغاز عملیات رژیم صهیونیستی تا شامگاه یکشنبه، ۴۴ فلسطینی از جمله ۱۵ کودک شهید و ۳۶۰ تن زخمی شدند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین