تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
plusresetminus
حزب الله: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیامی خطاب به دو تن از نمایندگان مجلس و اعضای مجمع فدراسیون فوتبال ایران را در صفحه شخصی خودشان در اینستاگرام منتشر کردند.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۸۵۷
استوری مشترک بازیکنان تیم‌ملی؛ دخالت نکنید!+ عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در حالی که با نزدیک‌شدن به انتخابات فدراسیون فوتبال دو تن از نمایندگان مجلس در مورد فدراسیون فوتبال شروع به اظهار نظر کرده بودند و مستقیم و غیرمستقیم در خصوص کاندیداهای فدراسیون فوتبال صحبت می‌کردند، حالا بازیکنان تیم ملی که ماه گذشته با استوری‌های خود حسابی خبرساز شده بودند، این بار خطاب به این نمایندگان موضع قاطعانه‌ای گرفتند و خواستار عدم دخالت آنها در مسائل فوتبالی شدند.
از طرف دیگر بازیکنان تیم ملی خطاب به اعضای مجمع فدراسیون هم درخواستی مطرح کردند و خواهان تصمیم‌گیری در جهت حفظ آبروی فوتبال ایران شدند.
متن دقیق استوری بازیکنان تیم ملی به صورت زیر است؛
"ما سربازان تیم ملی فوتبال ایران امیدواریم آقایان احسان قاضی زاده هاشمی و نصرالله پژمانفر وقت خود را صرف معیشت و مشکلات اقتصادی مردم کنند و اجازه بدهند فوتبالی ها در مورد فوتبال تصمیم بگیرند.
خواهش ما این است که اعضای محترم مجمع فدراسیون تصمیمی بگیرند که اسم ایران و آبروی فوتبال ایران در جام جهانی حفظ شود و بتوانیم شادی را به مردم عزیزمان هدیه دهیم.
در جام جهانی قبلی تیم ملی در کمال آرامش توانست بهترین نتایج تاریخ را کسب کند. امیدواریم عزت و آرامشی که از بین رفته است دوباره به فدراسیون فوتبال بازگردد."
حالا باید منتظر ماند و دید این استوری مشترک بازیکنان تیم ملی چه پیامدهایی را در پی خواهد داشت و آیا باز هم به مانند دفعه قبل واکنش‌هایی را را به دنبال دارد یا خیر
استوری مشترک بازیکنان تیم‌ملی؛ دخالت نکنید!+ عکس
استوری مشترک بازیکنان تیم‌ملی؛ دخالت نکنید!+ عکس




     
 
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین