تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
plusresetminus
حزب الله:طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی رگبار موقت باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۸۵۳
باران و وزش باد شدید در نیمه شمالی کشور ادامه دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی  یکشنبه رگبار موقت باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید با شدت بیشتر علاوه بر نیمه شمالی کشور در خراسان شمالی نیز ادامه خواهد داشت.
دوشنبه و سه شنبه در نوار شمالی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی رگبار موقت گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
چهارشنبه بارش در مناطق یاد شده تقویت شده و علاوه بر این مناطق در نیمه شمالی فارس و شرق اصفهان نیز شاهد ابرناکی و رگبار پراکنده خواهیم بود.
شایان ذکر است در پنج روز آینده با توجه به ناپایداری‌های محلی، طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب احتمال رشد ابر‌های همرفتی و رگبار موقت باران در ارتفاعات شرقی هرمزگان دور از انتظار نیست. پدیده غالب طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور، بویژه منطقه زابل و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک است. همچنین از اواخر وقت طی دو روز آینده به تناوب پتانسیل خیزش گردوخاک بر روی کشور‌های همسایه غربی و انتقال آن به بخش‌هایی از نوار مرزی استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب کشور وجود دارد.
شرق دریای عمان طی ۵ روز آینده و دریای خزر طی سه روز آینده مواج است. همچنین دو روز آینده تنگه هرمز نیز مواج است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین