تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
plusresetminus
حزب الله: با برگزاری انتخابات داخلی، ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج برای فعالیت در سال دوم دوره چهار ساله مشخص و “علی قاسم پور” با کسب بیشترین آرای نمایندگان مردم به عنوان رئیس پارلمان شهری این کلانشهر انتخاب شد.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۸۴۳
ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج شد / انتخاب علی قاسم پور به عنوان رئیس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بر این اساس، ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج برای فعالیت در سال دوم دوره چهار ساله که عصر امروز طی انتخابات داخلی مشخص گردید، بدین شرح است: علی قاسم پور (رئیس)، عمار ایزدیار (سخنگو و نایب رئیس)، فاطمه منعمی (دبیر اول)، مریم قهرمانی (دبیر دوم) و علی ذبیحی (خزانه دار).
با همدلی و همراهی می توانیم اقدامات را در شهر به انجام رسانیم
علی قاسم پور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج پس از پایان برگزاری انتخابات، با حضور در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: امید است با عنایت خداوند و با همدلی و همراهی یکدیگر بتوانیم در سال پیش رو بهترین اقدامات را در شهر به انجام رسانیم تا رضایت خداوند منان و شهروندان عزیز را به همراه داشته باشیم.
وی یادآور شد: بر خود واجب میدانم از زحمات هیئت رئیسه سابق شورای اسلامی شهر نهایت تشکر را داشته و از زحمات سایر اعضای فرهیخته و پر تلاش شورای شهر که همکاری ارزشمندی را در راستای خدمت به مردم و مجموعه مدیریت شهری داشته اند، قدردانی نمایم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین