تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
plusresetminus
حزب الله:جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام استقرار می‌یابد و در ارتفاعات البرز مرکزی احتمال رخ داد رگبار پراکنده وجود دارد.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۷۶۴
جوی آرام برای اکثر مناطق کشور
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،طبق اعلام سازمان هواشناسی، طی ۲۴ ساعت آینده در ارتفاعات البرز شرقی، مرکزی و برخی نقاط مازندران، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.
جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام استقرار می‌یابد و در ارتفاعات البرز مرکزی احتمال رخ داد رگبار پراکنده وجود دارد.
شنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، قم، مرکزی ارتفاعات و دامنه زاگرس در غرب و جنوب غرب واقع در همدان، شرق لرستان، غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد افزایش ابر، رگبار باران در برخی مناطق همراه با رعد و برق و وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
یکشنبه بارش در مناطق یاد شده ادامه خواهد داشت که اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی شدت خواهد داشت.
دوشنبه رگبار پراکنده باران در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی، سواحل شرقی، دریای خزر، شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.
طی دو روز آینده و روز دوشنبه وزش باد در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل پدیده غالب است که در برخی ساعات منجر به خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود. شرق دریای عمان پنج روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود. از شنبه تا سه شنبه دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین