تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
plusresetminus
حزب الله: عضو تیم ملی پاراشنا گفت: با تمرینات خیلی خوبی که بعد از بازی‌های پاراآسیایی بحرین داشتم، تلاشم کسب بهترین نتیجه در بازی‌های کشورهای اسلامی است.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۷۴۹
تلاش شناگر معلول برای کسب بهترین نتیجه در بازی‌های کشورهای اسلامی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ابوالفضل ظریف  در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: برای شرکت در این بازی‌ها در طول هفته ۱۲ جلسه تمرین آبی و بدنسازی داشتم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته‌ام، هر چند هدف گذاری اصلی من بازی‌های پاراآسیایی چین بود اما با تغییر زمان برگزاری این مسابقات تمرکز خود را بر روی  کشورهای اسلامی معطوف کردم تا در اولین حضورم به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنم.
وی گفت: بعد از بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین، تمرینات خود را با جدیت دنبال کردم تا در پاراآسیایی هانگژو چین حضور پیدا کنم که کشورهای اسلامی جایگزین آن شد، به هر صورت حس خیلی خوبی دارم و امیدوارم همان طور که در بحرین عملکرد موفقی داشتم در این بازی‌ها نیز با کسب مدال عملکردم راضی کننده باشد.
عضو تیم ملی پاراشنا در پاسخ به این پرسش که در چه موادی در بازی‌های کشورهای اسلامی شنا خواهید کرد، گفت: به جز قورباغه در تمام مواد رقابت خواهم کرد، تا قبل از این که میزبان اعلام کند که کلاس‌ها ادغام شده امید زیادی برای کسب مدال در تمام مواد شنا به ویژه ۵۰۰ متر کرال سینه و ۲۰۰ متر مختلط داشتم اما با تغییر شرایط بدون شک تعداد مدال‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.
ظریف ادامه داد: تا قبل از ادغام کلاس‌ها حریف اصلی من در S۹ شناگری از اندونزی بود اما با تغییر قوانین مجبورم با تمام شناگران رقابت کنم تا در نهایت مشخص شود در چه جایگاهی قرار گرفتم.
وی در پایان  پیرامون این پرسش که چقدر از نظر شرایط روحی و روانی آماده شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی هستید، تصریح کرد: با رکوردهای خوبی که در جریان تمرینات به ثبت رسانده‌ام عملکردم راضی کننده و از نظر روحی و روانی آماده شرکت در این بازیها هستم و مشکل خاصی وجود ندارد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین