کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیلاب‌های کرج بدون تلفات بود

ایسنا , 13 مرداد 1401 ساعت 9:45

حزب الله:رئیس مدیریت بحران فرمانداری ویژه شهرستان کرج گفت: به دنبال هشدارهای وقوع سیل با آمادگی کامل بدون تلفات جانی وقوع سیلاب ها در شهرستان کرج مدیریت شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، کوروش جعفری با اعلام گزارشی از مدیریت بارش‌های سیل اخیر در محور کرج – چالوس اظهار کرد: با پیش آگاهی که نسبت بروز سیلاب‌ها پس از بارش های جوی اخیر داشتیم، از همان لحظات ابتدایی به دستور استاندارالبرز و فرماندار کرج تمامی نیروهای خدماتی و امدادی در ستاد مدیریت بحران شهرستان کرج در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: به فوریت اخطارهای بازدارنده برای عدم حضور در حواشی رودخانه ها و مسیل ها، پل ها و درختان صادر شد و بصورت شبانه روزی ، دهیاران و بخشداران مرکزی و آسارا در کنار دستگاه های خدمات رسان از حاشیه اتوبان تا دورترین نقاط روستایی حضور داشتند و بصورت میدانی رصد و نظارت توسط مدیریت بحران شهرستان صورت می گرفت.
جعفری با بیان اینکه سیلاب های اخیر در ۱۱ نقطه شهرستان کرج به وقوع پیوست گفت: با حضور تیم های امدادی، خدماتی ، پلیس راه، راهداری، آب منطقه ای، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و راهور  و سایر عزیزان نسبت به رفع آبگرفتگی معابر و جاده ها اقدام شد.
وی افزود: بخشی از زیر ساخت ها در جاده نوجان دچار مشکلاتی شد که روند خدمت رسانی به نحو مناسبی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.
 مدیر بحران فرمانداری کرج ادامه داد: شهرهای اقماری نیز در سیلاب های اخیر در شرایط آماده باش قرار داشتند و هیچ فوتی و تلفات انسانی را در سیلاب های اخیر کرج شاهد نبودیم که این امر نیز بدلیل پیش آگاهی و آماده باش نیروهای خدماتی و دستگاه های امدادی بوده است.
جعفری گفت: مجموع حجم بارش های اخیر ثبت شده شهرستان کرج در ایستگاه های سنجش بارش ها و سیل، از ششم تا هشتم مرداد در روستای مورود ۲۵ میلیمتر، شهرستانک۳۲.۵ میلیمتر، نساء۱۸ میلیمتر، سیرا ۳۹.۲ ، سد امیرکبیر ۴۳ و بیلقان ۱۰.۶ میلی متر گزارش شده است.
مدیر بحران فرمانداری کرج افزود: بدنبال هشدارهای بارندگی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری نیز در آماده باش قرار داریم و فرایند خدمت رسانی به روستاها تداوم دارد.
وی در پایان از تمامی نیروهایی که بدستور فرماندار ویژه شهرستان کرج، تیم های مدیریت بحران شهرستان را در حوادث غیرمترقبه همراهی دارند قدردانی و تشکر نمود.
 


کد مطلب: 288739

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/288739/سیلاب-های-کرج-بدون-تلفات

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com