کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروژه پارکینگ طبقاتی و کاربری‌های مکمل ساختمان مرکزی شهرداری کرج تا پایان شهریورماه تکمیل می‌شود

پایگاه خبری کرج امروز , 12 مرداد 1401 ساعت 12:30

حزب الله:
سرپرست شهرداری کرج بابیان اینکه هیچ مشکلی برای تأمین اعتبار تکمیل پروژه پارکینگ طبقاتی و ساختمان مکمل شهرداری کرج وجود ندارد، گفت: این پروژه تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، منوچهر غفاری در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور پیمانکار پروژه ساختمان مکمل شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: ساختمان مکمل شهرداری کرج با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت به مراحل پایانی رسیده است.
غفاری با اشاره به اینکه این پروژه با مساحت حدود ۲۲ هزار مترمربع از مهم‌ترین پروژه‌های ساختمانی شهرداری است، گفت: این پروژه از نظر زیربنایی تکمیل‌شده و تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و اطفای حریق خریداری و بخش اعظم آن نصب و مابقی آن در حال انجام است.
وی در ادامه بیان کرد: این پروژه در ۱۶ طبقه و با متراژ حدود ۲۲ هزار مترمربع احداث‌شده که پنج طبقه زیرزمین و بخشی از طبقه سوم آن برای پارکینگ خودروها برنامه‌ریزی و طبقات اول و دوم نیز برای کاربری درمانی و مابقی طبقات برای کاربری اداری در نظر گرفته‌شده است.
سرپرست شهرداری کرج با تأکید بر اینکه این ساختمان درزمینه ایمن‌سازی، سبک‌سازی، صرفه‌جویی در انرژی، سیستم هشدار حریق، پوشش ضد حریق از پروژه‌های مهم است، افزود: با در نظر گرفتن شرایط موجود مقرر شده با پرداخت مطالبات پیمانکار به‌صورت نقدی و تهاتری پروژه هر چه سریع‌تر تکمیل و در زمان تعیین‌شده در اختیار پرسنل قرار گیرد.


کد مطلب: 288693

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/288693/پروژه-پارکینگ-طبقاتی-کاربری-های-مکمل-ساختمان-مرکزی-شهرداری-کرج-پایان-شهریورماه-تکمیل-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com