تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
plusresetminus
حزب الله:آذر همایون گفت: برای ساخت همراه سرای بیمارستان امام حسین(ع) ملایر نیز نیازمند کمک خیرین هستیم .
۰
کد مطلب : ۲۸۸۶۳۴
ساخت همراه سرای بیمارستان امام حسین(ع) ملایر نیازمند کمک خیرین است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،« عباس آذر همایون» امروز در جمع خبرنگاران در ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان گفت: ریشه همه نهضت ها و سرچشمه رشادت‌ها نشات گرفته از نهضت و قیام عاشورا و مکتب امام حسین(ع) است.
 رئیس مجمع خیرین سلامت ملایربا اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت ملایر به  عنوان موسسه و نهاد غیر دولتی با حضور خیران در حوزه سلامت تشکیل شده گفت: در این راستا این مجمع تا کنون فعالیتهای خوبی را در سطح شهرستان در خدمت رسانی  در حوزه سلامت داشته است.
 رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با اشاره به فعالیت های این مجمع خیرین در سالهای گذشته اظهار کرد: در دو سالی که بیماری کرونا به اوج خود رسید مجمع خیرین سلامت با جان و دل فداکاری داشته و در این راستا با تهیه کپسول و دستگاه اکسیژن ساز برای کمک به بیماران تهیه شیلد و ماسک و. اقدامات زیادی انجام داده است.
 وی اضافه کرد: در ملایر با همت مسئولین شبکه بهداشت و خدمات مجمع کمبود تختی در دوران کرونا نداشتیم .
 وی  به اقدامات این مجمع در حوزه مددکاری و  تجهیز بیمارستانها اشاره کرد و گفت: تا کنون خیران شهرستان در ساخت پایگاههای بهداشتی، مراکز درمانی، تهیه و تجهیز دستگاههای مختلف در بیمارستانها و همچنین ارائه خدمات رایگان توسط پزشکان و پرستاران، اهدای تجهیزات به خانوادههای بیماران نیازمند و.. فعالیتهای عمده ای را داشته اند.
 آذر همایون با اشاره به اینکه پایگاه سلامت میدان کشاورز نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد گفت: این پایگاه که زمین آن رایگان داده شده توسط دو تن از خیران ملایری فریدون شایگان به نیابت از پدرشش و آقای بلوردی به نیابت از خیر آقای معراحی فر ساخته شده است.
 وی با بیان اینکه برای ساخت همراه سرای بیمارستان امام حسین(ع) ملایر نیز  نیازمند کمک خیرین هستیم از خیرین خواست در این زمینه کمک کنند.
 وی  همچنین با اشاره  به اینکه در راستای کمک به  بیماران بانوان همکاری کننده با مجمع نقش مهمی را ایفا کرده اند گفت: برگزاری جشنوارههای غذا به نفع بیماران از جمله اقدامات بوده که طی دو سال کرونا این جشنواره برگزار نشد.
 رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر افزود: امسال این جشنواره طی دو مرحله در شهر ملایر و زنگنه برگزار شد که در مرحله اول جشنواره 187 میلیون تومان جمع اوری شد و قرار شد که مادران  یکی از شهدا نیز برای تجهیز بیمارستان مبلغ یکصد میلیوئن تومان کمک کند.
و در مرحله دوم نیز در شهر زنگنه 80 میلیون و یکصد میلیون تومان نیز توسط یکی از خیریان قرار شد تقبل شود.
وی اعتماد بالای مردم به مجمع را باعث جذب بیشتر کمکها در این حوزه دانست و افزود:  برنامه های فرهنگی ، تهیه بسته معیشتی با کمک خیران برای بیماران نیازمند ،  برگزاری جشن نفس، تجلیل از  خیران و خانواده های اهدا کننده عضو و.. از اقدامات سالهای گذشته این مجمع بوده است.
 وی با بیان اینکه سال گذشته 9 مورد اهدای عضو در ملایر انجام شد افزود :  در سال جاری نیز دو مورد اهدای عضو انجام شد
 وی گفت: ملایر در اهدای عضو رتبه برتر استان همدان را داد و از سالهای گذشته تا کنون 40 مورد اهدای عضو در ملایر انجام شده است
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایرضمن تبریک هفته خبرنگار خطاب به خبرنگاران گفت: کار شما خبرنگاران در این حوزه بسیار ارزشمند است و در واقع هر کس دعوت به کار خیر کند  مانند این است که خودش آن کار خیر را انجام داده است.
 
آذر همایون  در پایان گفت: مجمع خیران ملایر آمادگی لازم را برای جذب خیران در حوزه بهداشت و درمان و کمک به بیماران دارد که در این زمینه  خبرنگاران می توانند به عنوان یک بازوی توانمند در جذب و کمک خیرین  یاری گر مجمع خیرین سلامت باشند.
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین