تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
plusresetminus
حزب الله:مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی بدون مشکل در تهران برگزار می‌شود که فدراسیون فوتبال در جریان حضور ستارگان پیشین فوتبال دنیا نیست.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۵۹۹
کاپ جام جهانی به ایران می‌آید/ قرار نبود «کاسیاس» و «کاکا» بیایند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی، دهم شهریورماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
این مراسم در حالی دو روز پس از برگزاری مجمع فوق‌العاده انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود که مسئولان اجرایی برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ برای رونمایی از کاپ قهرمانی در تهران همکاری نزدیکی با مدیران فعلی فدراسیون فوتبال دارند.
فیفا در مذاکرات خود با فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است مراسم رونمایی از جام بدون حضور ستارگان فوتبال دنیا مطابق با آئین نامه‌های سایر کشورها انجام خواهد شد.
این در حالی است که شائبه‌هایی درباره لغو رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران با حضور فوتبالیست‌هایی همچون «کاسیاس» و «کاکا» مطرح شده بود اما جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: به هیچ وجه چنین چیزی از ابتدا هم صحت نداشت. جام قهرمانی در تهران رونمایی می‌شود. سه محل برای رونمایی از این جام داریم تا علاقمندان به فوتبال از دیدن آن لذت ببرند اما هیچ قراری مبنی بر حضور ستارگان فوتبال جهان نداشتیم که حالا بخواهد کنسل شود.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال افزود: قطعاً از حضور ستارگان فوتبال دنیا استقبال می‌کنیم اما فیفا برنامه ریزی خاصی تا امروز انجام نداده است. شاید برخی اسپانسرها بخواهند در سایر شهرها از آنها دعوت کنند اما مربوط به مذاکرات رسمی فدراسیون فوتبال با فدراسیون جهانی نیست.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین