تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: در راستای ادامه طرح نهضت آسفالت، خیابان‌های محله ۴۵ متری گلشهر با صرف ۵۰۰ تن آسفالت انجام‌ شده است.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۵۹۰
عملیات آسفالت خیابان‌های ۴۵ متری گلشهر انجام شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی  اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و افزایش سطح ایمنی و سهولت تردد وسائط نقلیه، طرح آسفالت خیابان‌های ۴۵ متری گلشهر اجرایی شده است.
عاقلی گفت: با اجرای این طرح، خیابان صفاریان، یاس ۱ و ۲ و گلایل واقع در ۴۵ متری گلشهر با اجرای عملیات آسفالت مکانیزه بهسازی شدند.
وی بابیان اینکه آسفالت معابر مناطق ده‌گانه شهرداری کرج با چند اکیپ فعال و با تمام توان در حال انجام است، اظهار کرد: لکه‌گیری، اصلاح، ترمیم و نوسازی آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها برای بهبود سیمای شهر و تردد روان شهروندان در دستور کار این سازمان قرارگرفته است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری با تأکید بر اهمیت مناسب‌سازی معابر در کاهش خطرات احتمالی و ارتقای ایمنی شهروندان یادآور شد: عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم باکیفیت مطلوب جهت روان‌سازی تردد شهروندان و ارتقاء کیفی معابر انجام می‌شود.
این مسئول: خاطرنشان کرد: امسال در نظر داریم خیابان‌ها و معابر اصلی و برخی خیابان‌های فرعی سطح شهر را با توجه به اولویت‌های صورت گرفته به‌صورت زیربنایی آسفالت‌ریزی کنیم.
وی پوشش آسفالت را یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین موارد برای تسهیل عبور و مرور دانست و افزود: این طرح در راستای رضایتمندی عمومی اجرا شده است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین