کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون اصل نود:

پرونده ⁧‫ویلموتس‬⁩ و تاج‬⁩ در کمیسیون اصل نود مفتوح است

twitter

ایسنا , 11 مرداد 1401 ساعت 11:02

حزب الله:

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود کمیسیون اصل نود بر قرداداد ویلموتس گفت: پرونده ⁧‫ویلموتس‬⁩ و عملکرد ⁧‫تاج‬⁩ به‌ دور از نگاه‌های سیاسی و با همراهی دستگاه‌های نظارتی و دغدغه‌مندان فوتبال کشور در کمیسیون اصل نود همچنان مفتوح و در حال بررسی است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، نصرالله پژمان فر در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:
«کمیسیون ⁧‫اصل نود‬⁩ به دلیل جایگاه نظارتی بر طرز کار قوای سه گانه، از ابتدای شروع حواشی قرارداد ⁧‫ویلموتس‬⁩ به این موضوع ورود پیدا کرد. قراردادی با رقمی قابل توجه و تعهدات فراوان، که متاسفانه بخش مهمی از اشکالات آن به مدیریت وقت فدراسیون فوتبال برمی‌گشت.
پرونده ⁧‫ویلموتس‬⁩ و عملکرد آقای ⁧‫تاج‬⁩ به‌ دور از نگاه‌های سیاسی و با همراهی دستگاه‌های نظارتی و دغدغه‌مندان فوتبال کشور در کمیسیون اصل نود همچنان مفتوح و در حال بررسی است.
در به‌کارگیری افراد در مشاغل حساس که تعهدات آنان می‌تواند هزینه‌های سنگینی بر کشور تحمیل کند، عدم سابقه محکومیت قطعی و پرونده مفتوح در دستگاه ⁧‫قضایی‬⁩، باید لحاظ گردد.
خوشبختانه نیروهای جوان، باانگیزه و مدبری در ورزش به ویژه فوتبال رویش داشته‌ایم که می‌توانند بیش از مدیران سابق فدراسیون ⁧‫فوتبال‬⁩ در کسب دستاوردهای آسیایی و جهانی و رفع نگرانی‌های به حق مردم نقش آفرینی کنند.»
چند روز پیش حکم نهایی پرونده مارک ویلموتس از سوی دادگاه داوری ورزش (CAS) اعلام شد و فدراسیون فوتبال با نصف شدن رای اولیه، به سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو محکوم شد. به این مبلغ به ازای هر سال تاخیر پنج درصد سود اضافه خواهد شد.
همچنین اخیرا مهدی تاج، رییس سابق فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات ریاست این فدراسیون در هشتم شهریور، نامزد شد. موضوعی که ابهامات و سوالات بسیاری را به وجود آورده است.


کد مطلب: 288581

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/288581/پرونده-ویلموتس-تاج-کمیسیون-اصل-نود-مفتوح

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com