کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعامل شهرداری و دانشگاه خوارزمی برای حل مشکلات/ دپوی قطار شهری تعیین تکلیف می‌شود

پایگاه خبری کرج امروز , 10 مرداد 1401 ساعت 10:08

حزب الله:
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به وسعت فضای سبز دانشگاه خوارزمی و نقشی که در تلطیف هوای شهر به عهده دارد، توضیح داد: شهرداری کرج هم برای حفظ و نگهداری و هم توسعه فضای سبز دانشگاه خوارزمی اعلام آمادگی می‌کند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، منوچهر غفاری صبح امروز در جلسه با مسئولین دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: دانشگاه خوارزمی از سال‌های گذشته پیگیر موضوعات مشترکی با شهرداری کرج بوده که احداث بلوار خوارزمی در محدوده شرقی دانشگاه یکی از آنها بوده که هنوز اقدامی برای تملک آن  صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: دانشگاه خوارزمی بابت ساخت و سازهای که طی سال‌های گذشته در فضای داخلی این مجموعه صورت گرفته، مبالغی به شهرداری بدهکار است که باید با تعامل نحوه پرداخت آن مشخص شود.
وی توضیح داد: علاوه براین، طی سال‌های گذشته موضوعات دیگری از جمله دپوی قطار شهری که در زمین‌های دانشگاه خوارزمی صورت گرفته، مطرح و در این خصوص جلساتی هم با این مسئولان این دانشگاه برگزار شده است.
این مسئول با بیان اینکه بخشی از موضوعات بین شهرداری و دانشگاه خوارزمی ابتر مانده و به نتیجه نهایی نرسیده، گفت: پس تحولاتی که طی ماه‌های اخیر در در مدیریت دانشگاه اتفاق افتاده، کارگروهی برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرداری و این مجموعه تشکیل شده است.
غفاری با تاکید بر اینکه این کارگروه متشکل از کارشناسانی از شهرداری و دانشگاه خوارزمی است، افزود: پس از بررسی مسائل مشترک، کارشناسان این کارگروه نظر نهایی خود را در خصوص نحوه تعامل و توافق دانشگاه خوارزمی و شهرداری کرج برای حل مشکلات مطرح شده ارایه می‌دهند.
سرپرست شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وسعت فضای سبز دانشگاه خوارزمی و نقشی که در تلطیف هوای شهر به عهده دارد، توضیح داد: شهرداری کرج هم برای حفظ و نگهداری و هم توسعه فضای سبز دانشگاه خوارزمی اعلام آمادگی می‌کند.
وی ابراز کرد: در این راستا پیشنهادی در خصوص کاشت درخت در فضای دانشگاه خوارزمی ارایه شده که در صورت موافقت، گام دیگری به سمت افزایش سرانه فضای سبز شهری برداشته می‌شود.


کد مطلب: 288473

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/288473/تعامل-شهرداری-دانشگاه-خوارزمی-حل-مشکلات-دپوی-قطار-شهری-تعیین-تکلیف-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com