تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
plusresetminus
مدیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه:

ایرانیان خارج از کشور تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

حزب الله:مدیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه تحت پوشش قرار گرفتن ایرانیان خارج از کشور مورد توجه و اهتمام ویژه مسئولان ذیربط است، تاکید کرد: شمار هموطنان ایرانی خارج از کشور که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند نسبت به کل بیمه شدگان، بسیار ناچیز است .
۰
کد مطلب : ۲۸۸۳۹۹
ایرانیان خارج از کشور تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رضا عامری ادامه داد: ایرانیانی که سابقه پرداخت حق بیمه حتی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دارند و وقفه‌ای در پرداخت حق بیمه آنها به وجود آمده می‌توانند با پرداخت معوقه‌ها، خود و خانواده خود را بیمه کنند و سپس از مزایای دریافت حقوق بازنشستگی استفاده کنند .
مدیر کل امور ایرانیان وزارت خارجه گفت: مذاکراتی با مسئولین بیمه تامین اجتماعی در این خصوص انجام شده و این آمادگی وجود دارد که ایرانیان بتوانند با پرداخت حق بیمه ، پدر و مادر خود که در ایران زندگی می‌کنند را تحت پوشش بیمه قرار دهند.
عامری افزود: در قانون جامع ایرانیان نیز موضوع بیمه ایرانیان خارج از کشور دیده شده است.
وی گفت: دبیرخانه شورای عالی ایرانیان در وزارت امور خارجه این موضوع خصوصاً ایرانیان کم برخوردار را با جدیت تمام در دستور کار خود دارد و ایرانیان می‌توانند با مراجعه به ۲۸ کارگزار بیمه که در ۱۸ کشور مستقر می باشند برای بیمه کردن خود و افراد خانواده اقدام کنند .
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین